編輯嚴選
當首爾仍是叫漢城的那些年(肆拾壹)

2020/12/18閱讀時間約 11 分鐘

戀戰 • 서울 (合)

仍然係平安夜,凌晨時份。
Chloe 幽幽轉醒,望一望我,然後揭開小小被頭,檢視自己是否衣冠整齊。
「唔使睇喇,」我開佢玩笑。「今次真係衣冠不整喇。應該係話,乜衣冠都冇,喺晒地下。」
佢好怕醜咁笑起上嚟,然後掹個枕頭掟我。
「我要著衫呀,」佢半帶嬌羞咁講。「快啲擰轉面!」
「怕乜啫?」我繼續玩。「頭先乜都見晒啦!」
「애 ~~」佢嬌嗔、一邊搵被遮住自己、一邊企圖捉住我嚟打;結果打又打唔到,被又跌埋;唔知顧得打定顧得遮住自己。「你好衰㗎!佔完人便宜仲要蝦人!」
係咪每個女仔同男朋友第一次親熱之後,都會變得咁嗲嘅呢?
「唔同你玩呀,」Chloe 捲住張被、企咗起身、向衣櫃方向半行半跳過緊去。
「借件衫俾我著吖!」佢行行跳跳、突然間一聲慘叫,連人帶被仆咗落地。
「아이구~~ 嗚……痛痛……我要抱抱!」佢扁晒嘴遞起雙手,我埋去抱起佢。還好張被包住佢,應該冇受傷。
「咁你想要咩衫呀?」我問佢。「我攞俾你啦。」
「喺東大門第一次見面,同你一齊買嗰件。」佢笑得好嬌嗲。

聖誕日早上。
Chloe 著住我件淺藍色恤衫周屋走。梳洗完畢,佢喺我書檯前面搽緊 cream;望住佢恤衫加長腿,我連眼都唔敢眨,驚會睇少咗啲嘢咁。
究竟,女人同男裝恤衫之間,有乜嘢秘密呢?點解 Chloe 著住我件恤衫,會性感咗咁多嘅呢?
Boyfriend Jeans 唔係唔好睇,但係有得揀的話,我 prefer Boyfriend Shirt。
食完早餐,Chloe 突然好專心咁望住我;一如以往嘅小習慣,佢側側哋頭、略帶笑意咁望。
「點解你咁鍾意側住頭望人嘅?」其實唔難解,扮 cute 囉。
「因為要配合我活潑可愛嘅個性。」See?! 我都話㗎啦。
東西方女仔最大嘅唔同之處,就係西方女仔長大後,就想自己性感啲;當年Colette 日日對住 Lauren Christy 張海報,都係望自己可以性感啲。亞洲女仔,特別係中日韓台港澳,就一味鍾意扮 cute 扮 kawaii。
Credit: IG amaccho5160
「活潑可愛嘅金銀美小姐,請問你而家望緊乜呢?」我都開始習慣叫佢韓文名。
「望緊我男朋友,我嘅男朋友,我個男人,嘻嘻!我好想周圍同人講,你係我男朋友。」佢邊講邊傻笑。
「其實你鍾意我啲乜?」我問佢。
Chloe 皺一皺眉、扁一扁嘴、行埋嚟、坐咗喺我大脾上,然後好認真咁打量咗我一陣。
「唔知。」佢笑得好開心。
「唔知你又鍾意?」我覺得奇怪。
「仲記唔記得,我哋係點識㗎?」我點一點頭。「當日撞到你嗰陣,你個反應好得意,講一啲我唔明嘅嘢(即係廣東粗口);然後你望住我嗰陣,個樣好呆,好傻好可愛。」我而家先知,原來我屌鳩人個樣好可愛。
「你知唔知自己好靚女㗎?」其實過去嗰三個幾月,我經常都有想讚佢靚嘅衝動。
「我知呀,嘻嘻!其實嗰陣我見到你個傻樣,我心諗:有個傻更更嘅朋友陪我玩吓都好!但我又唔知道,你究竟係嚟旅行定係嚟呢度做嘢。所以搏一搏,陪你去買衫,睇吓有冇辦法同你交換 contact。」佢一邊講,一邊把玩件恤衫嘅袖口。
「係囉,你整污糟我件衫,仲惡人先告狀講明唔賠!」我抗議。
「你著緊嗰件係 Ralph Lauren Polo 嚟㗎!我邊有咁多錢賠俾你呀!」佢縮一縮膊。
「咁你點樣咁快手就寫到電話俾我?你接住我袋衫嘅時間好短咋喎。」佢仲快手過《至尊無上》嘅劉華囉。
「哈哈哈!蠢蛋嚟㗎!你攞返張單出嚟睇吓!」佢企咗起身,我去書檯搵返張單出嚟,再坐返埋位,佢又再坐返喺我大脾上。
我檢視張單,因為學咗啲韓文,我可以約略咁知張單寫乜。係喎,張單都唔係買衫嘅單嚟嘅,銀碼日期貨品都唔啱。
「張單係我之前食飯嘅單嚟㗎,蠢蛋!你真係當我魔術手咩?你買衫間鋪根本就冇開單俾你!我喺落電梯嗰陣,已經寫緊電話,你企喺我後面所以睇唔到之嘛!點知你個蠢蛋返到屋企睇都唔睇就丟埋一邊唧!嘥晒我啲心機,等我真係以為你係遊客,玩完走咗。」佢用隻過長嘅衫袖當水袖咁輕輕打我。
「不過講個秘密你知吖,其實喺學堂撞返你之前,我已經撞過你一次。」佢好頑皮咁笑咗一笑。
「吓?有咩?」我有啲詫異。
「唔。」佢點頭。「記唔記得八月尾有一晚,你同個外國女仔,去過鍾路嗰間 disco?」嘩!唔係咁橋呀?!
「個女仔係咪 Colette?」Chloe 問,我點頭。
「嗰晚我朋友同我慶祝生日,落咗去玩,睇住你同 Colette 跳舞。我心諗:哼!原來有女朋友,唔怪得之唔睬我啦!後來我再睇多你哋一陣,你哋真係旁若無人、好陶醉咁跳舞,嗰陣我開始有啲羨慕你哋。」佢繼續把玩衫袖,間中用隻袖打我一吓。
「Disco 黑成咁你都睇到?」我好好奇。「By the way,補祝返:生日快樂!」
「嘻嘻!多謝!」佢邊摸住我頭長髮邊講。「韓國邊有男仔好似你咁長頭髮㗎?長髮男我一個月都唔知有冇見到一個呀,仲咁鬼高,唔係你係邊個!同貼住個名喺心口冇分別,哈哈!」佢輕輕手咁摸,我俾佢摸到打冷震……
Since they’d never met before, they’re sure
that there’d been nothing between them.
But what’s the word from the streets, staircases, hallways — 
perhaps they’ve passed by each other a million times?
「後來我哋喺學堂撞返,我帶你去仁川買月餅,我咪問咗你好多嘢嘅?記唔記得呀?」我點頭;俾你盤咗成六個鐘,點會唔記得喎。
「如果當日你瞞住我,話你冇女朋友的話,我諗嗰次就會係我哋最後一次見面;我唔鍾意俾人呃。點知你個蠢蛋竟然老實到同我講出真相,我其實好羨慕 Colette;你雖然係蠢蛋,但起碼老實。」佢收起笑容,好認真咁望住我。
好人有好報,好彩我冇呃佢。
「但係,嗰陣我仲未知你對我有冇感覺。於是,第二日我再約你睇戲,睇吓我同你有冇 feel。你隻蠢蛋係怪獸嚟㗎,完全唔表露感情嘅!我成日同你一齊都好開心,但完全感覺唔到你諗緊乜,唔知你對我有咩感覺。」佢嘟嘴。
「於是我把心一橫,夜晚帶你去你同 Colette 去過嗰間 disco!」原來伏嚟嘅!唔怪得之我中得咁應!
「我知你地感情好深,但我亦知你哋有啲感情問題。我帶你去嗰間 disco,目的就係睇吓,你同我去同一個地方,會有咩反應。如果你對我根本冇感覺,或者你同 Colette 冇你講得咁好感情,咁我無論帶你去邊度,你都唔會有任何情緒波動。」佢好有自信咁講。
我對我懷中呢個女人開始改觀,佢係一個心理學高手。
「我故意同你跳慢舞,我感覺到你完全心不在焉;跳完之後,你仲要飲酒;見到你忐忑不安嘅舉止,嗰陣我就知道,你對我唔係完全冇感覺。」佢流露咗啲惡作劇嘅表情。
「到第二日,我想再約你出嚟,但你避開我;我知道,我諗嘅嘢係啱嘅。」「惡作劇」表情變咗「仲唔係你!?」表情。
一個廿二歲嘅女仔,有佛洛伊德嘅思維,睇嚟我日後都係要小心女人。
「你又點知我避開你呢?你唔俾我真係病㗎?」我奇怪。
「你幾時見過有男仔因為喉嚨痛,連女仔約去街都推㗎?」我不置可否;佢繼續。「但係我都有啲擔心,萬一你真係病咗,冇人照顧會好慘。於是第二日,我煮埋嘢拎入嚟俾你食。」
「嗰晚我哋玩燈籠煙花玩得好開心;我同自己講,我無論如何都要諗辦法留喺你身邊,那怕只係做朋友。我仲有個習慣,講出嚟你唔准嬲㗎!」佢星星眼望住我。
「好,我唔嬲。」我答。
「係咪真㗎?」佢仍然星星眼。我都已經係你條仔啦,唔使咁用力電喎。
「係。」我望住佢講。
「我好鍾意見到你忐忑不安個樣,所以有陣時我會故意拖住你,或者搵機會錫你,因為每次我咁做,都會見到你忐忑不安;可能你係諗起 Colette,可能你係諗緊我同你,我唔知,但我唔理;我只會當你係諗緊我同你嘅關係,我覺得好甜。」其實我有諗過,之前佢啲拖拖攬攬,係迫我表態嘅方式。
「到後來,當我知道你同 Colette 分咗手,我心情其實好矛盾;一方面我有啲內疚,我好驚係我搞到你哋分手;另一方面,我又有啲開心。我諗:如果你哋分咗手,你會唔會同我喺埋一齊呢?點知一諗就出事,我發覺我已經唔可以再呃自己,話只係想同你做朋友,我唔可以再同你講,『我冇要求你為我做啲乜』。」講到呢度,佢個樣有啲低落。
「所以之後每次我講呢句嘢,你就唔開心?」佢點一點頭,我錫咗佢一啖。
「你個冇心肝,仲係咁搵呢句嘢嚟刺激我!」佢邊講,邊輕力𢱕我心口。「我聽一次就心疼一次,好幾次差啲喊咗出嚟呀!我開始有啲擔心,如果你唔鍾意我咁點算……」
「咁你 feel 唔到究竟我鍾唔鍾意你嘅咩?」我問佢。
「Feel 到還 feel 到,我想證實,我想聽你對我講:I love you。」佢伏咗喺我膊頭。「但係你隻蠢蛋好似完全接收唔到咁,要我一日一日咁等……」
「唔係收唔到,只不過係……」其實我唔知點解釋佢聽。
「因為 Colette 吖嘛,其實我明㗎;」已經唔係第一次,佢睇穿我。「如果你一定要我俾一個愛上你嘅理由的話,我覺得係因為你對佢嘅感情,令我好感動。點解你對佢咁情深嘅?你對我會唔會都係咁情深㗎?」最後嗰句,佢好嬌嗲咁笑住問。
「咁要睇吓,你對我有幾情深先知喎!」我拋返個波俾佢。
「唔知㗎!」佢眼碌碌望住個天花板。「你慢慢咪知囉,傻蠢蛋!」
「又傻又蠢蛋,我喺你口中都冇乜好嘢……」我抗議。
「傻蠢蛋,」佢又變返一派嬌嗲,如果成日都係咁就好喇。「韓國女仔唔係任何人都叫蠢蛋㗎,通常都係意中人先會咁叫㗎……」
「但係你好似第一日見返我就咁叫喇喎……」我仍然有啲不解。
「嗰個蠢蛋同呢個蠢蛋唔同㗎,蠢蛋!」佢嬌笑解釋;我繼續一頭蠢蛋唔知邊隻打邊隻。
「咁如果琴晚我唔去搵你的話,你會點?」我好奇,究竟佛洛伊德再受錯折的話,會點反應。
「我諗我會喊一陣,唔開心幾日,바보바보바보 咁咀咒你幾日;然後收拾心情,過完個假期再搵你。」我又啱咗,佢 pabo-pabo-pabo 個樣真係好可愛。
「點解要對我咁好?」喺呢個位,我心情有啲激動,因為佢個答案感動到我。
「因為我愛上咗個蠢蛋。」佢講完錫咗我一啖。
Chloe 係啱嘅,我的確係唔容易表露感情嘅人,但唔代表我冇感覺。咁大個人,除咗Colette 之外,從來未試過有女仔對我咁好。
就算係 Colette,如果六年前,我好似之前呢三個月對 Chloe 咁、對佢若即若離,我都唔敢肯定,我哋仲有冇機會喺埋一齊。畢竟,呢個世界,無任何人有義務對你好,更加冇任何人有義務愛你。
我也不是大無畏 我也不是不怕死
但是在浪漫熱吻之前 如何險要
懸崖絕嶺 為你亦當是平地
愛你不用合情理 但願用直覺本能去抓住你
一想到心儀的你 從來沒有的力氣
突然注入漸軟的雙臂
旁人從不贊同 而情理也不容
仍全情投入 傷都不覺痛
如窮追一個夢 誰人如何激進
亦不及我為你那麼勇
沿途紅燈再紅 無人可擋我路
望著是萬馬 千軍都直衝
我沒有溫柔 唯獨有這點英勇
(待續)
為什麼會看到廣告
IF
IF
Medium 累積超過一百萬 claps 嘅廣東話作者。小說 《當首爾仍是叫漢城的那些年》系列、《北角演義》、《初雪》、《中環遊戲》作者。https://medium.com/@herrfung 、 https://t.me/ifpush
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!