不可預見的將來

2020/09/03閱讀時間約 1 分鐘
2020年8月12日
圖取自網路
大陸人所擁有的自由是由國家給予的!我呸,是領導給予的,你看看維尼,維尼有什麼得罪你?你唔禁埋跳跳虎!
註:影片取自網絡/東網
那香港的自由,現在萎縮到什麼地步我唔知,無人可以講到出黎。我怕好快就連上網都沒有自由,就好似那位被譽為民主女神的周庭小姐,因為在網上的言論而被捕,咁即係點,當你對某某領導不滿,寫左上網,咁你咪分裂國家囉,如果有外國人應你機讚你好,就即係勾結外國勢力囉。喂!大佬呀,你即係叫人唔好講嘢啦。這不正是言論打壓嗎?唔係事實,無理無據,有人會信嗎?好明顯有人不肯接受批評,講你又唔聽,聽你又唔做,做你又做唔好,就因為你從來都唔聽人講。講一套,做一套。
圖取自網絡/止凡
忽然間閃過,點解咁似啲日本人,係係係…,遵命遵命…,上級叫你咁做,你就咁做,但係又唔似得人哋咁,衰左去跳樓。正苦成日要我地互相包容,接納不同聲音,種族,原來係包無能嘅正苦官員。
圖取自網絡/立場新聞
相信香港隨時會加防火牆,進一步控制我地成日覺得必然既自由。要加防火牆好容易,而且可以不知不覺間加左你都唔會知。網上傳聞已有很多人開始為翻牆做好準備。香港會唔會好似大陸城市咁連上吓面書都唔得呢?身為一個小市民,莫過於反工等出糧,閒時上上網,或者吃喝玩樂玩呢五大訴求,但係而家,出街驚變暴徒,講嘢大聲啲驚畀人私了,唔覺意講句毅進仔變公眾地方行為不檢被拘捕,即係留响屋企唔使出街啦!咁個屋企喺邊度都無所為了,不過我覺得最重要一點係我唔想再交稅畀班仆街出糧,真真正正貼錢買難受。
為什麼會看到廣告
欣怡瀧
欣怡瀧
Better Dead Than Red. 用寫去發洩香港自由正收緊。
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!