Projector重新調整你生活中的人們

2022/03/01閱讀時間約 7 分鐘
原文發佈於:2021/05/19
【三顧茅蘆,被看見的美】"請邀請我" 。投射者俱樂部
【更新:標題更改、內文修飾與修正】
(這是稍微修飾過的Google譯文。請參考下端英文原文。)
重新調整你生活中的人需要很大的勇氣。如果你是Generator(生產者),並且生活中出現了錯誤的人,這可能會很煩人,但不會影響你的天性。你將通過強大的馬達(*指HDS/人類設計/人類圖中的「馬達」能量中心)以你的回應來完成自己的工作。最終,環境將隨著時間而改變。
但是對於導能者而言,沒有絕妙的方法可以解決此問題,你無法這樣做。你無法承受人生中會把你從適應你的事物上拉開你的人;你不能。但是,當我說我知道風險時並不是傻子,我知道那樣的危險,我知道那樣的創傷。幾乎沒有成人願意重新開始新的生活。
這不是因為他們不想這樣做,而是因為他們做不到。他們不能因為它不在他們的生命軌跡分形線上(fractal)上,或者他們不能因為他們與生活中如此糾結在一起(孩子、戀人、朋友、工作、任何事物),才使得生命活在這種物質層面上,並且對於所有非薦骨的人來說,這始終是一種折磨,因為它不是我們的自然世界和自然狀態。
成為導能者將以其獨特的方式受到挑戰。導能者的終極挑戰,(我已經看過,我一生中有很多導能者,而且我認識的人也很多),我知道這部分有多難。最主要的是,沒有明確清晰的界線,沒有足夠強大的工具來提供洞察力,以便能夠分辨出這一點與那一點。
當你開始感覺到生活中的那些力量不斷將你從動機中拉開時,也許是你體內產生的(本能)已經認識到它不可能繼續前進。它不能;除非你想完全屈服於非我/假我(Not-self)的生活,而放棄實現目標或完成十字交叉點(Cross)的使命。
當然,對我來說這不是一件容易的事。當我談論一種能量類型時,我只談論機械(的運作),也只談論它們。當我與導能者交談時,我必須談論「它們」、「他們」以及其他人。當然,這很重要。這是一項巨大的責任,你必須對此非常清楚。

Realigning the People in Your Life
It takes a lot of courage to realign the people in your life. If you’re a Generator and you’ve got the wrong people in your life, it can be annoying but it isn’t going to impact on your nature. You’re just going to plow through with your powerful motor doing your thing through your response. Ultimately, the environment will change over time.
But for a Projector there is no overwhelming way to get rid of this, you can’t. You can’t afford to have beings in your life that drag you away from what is correct for you; you can’t. Yet, I’m not a fool in saying that I know the risks, I know the dangers, I know the trauma. There are very few adult human beings who are ready to begin their life new.
And it’s not because they don’t want to; it’s because they can’t. They can’t because it’s not on their fractal, or they can’t because they’re so intertwined in their lives—children, lovers, friends, job, whatever the case may be—that there is life on this material plane and for all non-sacral beings that’s always an ordeal because it is not our natural world and our natural state. To be a Projector is to be challenged in its own unique way. The ultimate challenge for a Projector, and I have seen that, I have many Projectors in my life and people that I know well, and I see how hard that part is. Most of it is that there hasn’t been a sharp enough line, a powerful enough tool to provide the insight that is necessary to be able to discern between this one and that.
When you begin to feel those forces in your life consistently pulling you away from your motivation perhaps that what arises in you is a recognition that it cannot go on that way. It can’t; not unless you want to surrender fully to a not-self life and forget about the business of fulfilling your purpose or your cross. Of course, it is not an easy thing for me to say. When I speak to an energy type I only talk about mechanics and I’m only talking about them. And when I talk to a Projector I have to talk about the “them,” the “they,” the other. And of course, that’s quite a thing. It’s an enormous responsibility and you have to be very clear in that.
為什麼會看到廣告
70會員
512內容數
自學自修實踐及分享 Human Design 人類設計/人設圖/人類圖。
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!