I:AN - Drive (feat. Ripley) 中韓歌詞|翻譯練習no.40

2022/10/20閱讀時間約 4 分鐘
🎵I:AN - Drive (feat. Ripley)
Don't have a choice
沒有選擇的餘地
Just believe that oh
只要相信著
You will never leave
你永遠不會離開
No doubt it you'll be back
無須懷疑,你會回來的
Please I want your voice
拜託,我想聽你的聲音
I didn't leave for you
我並沒有為你離開
I went to somewhere
我只是去了某處
Don't worry 'bout it
請別為此擔心
I went for a drive
我只是開個車晃晃
Drive
Drive
Drive
Drive
Drive
남겨둔 네 옷에 향은 어느새 옅어서 이젠
你遺留的衣服上的香氣,已不知不覺變淡
다 날리기 전에 불안해 이젠
在全都飛散消逝之前,開始不安的現在
믿고 있으면 돼?
只要繼續相信就可以了嗎?
갈라진 목소리로 또 울음 참을 때
用哭啞的聲音再次強忍著淚水時
늘어진 어깨에 너의 손 닿았으면 해
多希望你的手能觸碰我頹喪的肩膀
닫힌 문이 다시 열려 그 바람에
闔上的門再次被那風吹開
고인 눈물이 다 날아가 버리길
只願它也能吹去你眼中噙著的淚水
Oh please baby come back to me
噢寶貝,拜託回到我身邊
멀리 가진 않았길 다시 돌아오기까지가
在尚未走遠時再次回來吧
Told you love for me
告訴你為了我而愛吧
오래 걸리진 않길 그 시간을 기다려 여기 난
無須花費太久,在這裡等待著的那些時間
갈라진 목소리로 또 울음 참을 때
用哭啞的聲音再次強忍著淚水時
늘어진 어깨에 너의 손 닿았으면 해
多希望你的手能觸碰我頹喪的肩膀
Don't have a choice
沒有選擇的餘地
Just believe that oh
只要相信著
You will never leave
你永遠不會離開
No doubt it you'll be back
無須懷疑,你會回來的
Please I want your voice
拜託,我想聽你的聲音
I didn't leave for you
我並沒有為你離開
I went to somewhere
我只是去了某處
Don't worry 'bout it
請別為此擔心
I went for a drive
我只是開個車晃晃
Drive
Drive
Drive
Drive
Drive
여전히 멈춘 시계 위 쌓인 먼지들이
依舊靜止的時鐘上堆積的灰塵
내 숨이 가쁘게 해
讓我難以喘息
알아줘 나의 번거로운 이 말들
請體諒我那些繁瑣的話語
언젠가 너의 귀에 들릴 때
無論何時在你耳邊聽見的時候
잠시 도망친 것뿐이야
只是暫時逃走了而已
멈춰진 우리 시간이 두려워서
因為害怕我們之間靜止的時間
멈춘 시계가 다시 움직일 때
當停擺的時針再次走動之時
Can I stop this damn drive?
我能停止這該死的逃避嗎?
늘 같은 자리로 계속 돌아가는 게
總是一再回到原點
그 문을 열 수 없게 하잖아
無法打開那扇門
When we drive when we love
當我們在路上奔馳,當我們相愛之時
I just wanted to other way
我只是想往另一條路走
I can't do this drive anymore
而我卻再也無法繼續走下去
Don't have a choice
沒有選擇的餘地
Just believe that oh
只要相信著
You will never leave
你永遠不會離開
No doubt it you'll be back
無須懷疑,你會回來的
Please I want your voice
拜託,我想聽你的聲音
I didn't leave for you
我並沒有為你離開
I went to somewhere
我只是去了某處
Don't worry 'bout it
請別為此擔心
I went for a drive
我只是開個車晃晃
Drive
Drive
Drive
Drive
Drive
為什麼會看到廣告
    April
    April
    韓語學習|翻譯練習 한국어 번역 연습
    留言0
    查看全部
    發表第一個留言支持創作者!