情歌 (7)

2023/03/13閱讀時間約 4 分鐘
All My Love / Led Zeppelin
Should I fall out of love, my fire in the light
To chase a feather in the wind
Within the glow that weaves a cloak of delight
There moves a thread that has no end

我應該喪失對愛的熱忱 我光中的火苗
去追逐風中的羽毛?
在編織喜悅斗篷的光輝裡
線的另外一端 沒有盡頭

For many hours and days that pass ever soon
The tides have caused the flame to dim
At last the arm is straight, the hand to the loom
Is this to end or just begin?

許多稍縱即逝的時刻和日子
落潮黯淡了火焰
最後 伸直了手臂 朝向織布機
這是盡頭 或只是起點?

All of my love, all of my love
All of my love to you, oh
All of my love, all of my love, oh
All of my love to you

我所有的愛 我所有的愛
我所有的愛 給妳 哦
我所有的愛 我所有的愛 哦
我所有的愛 給妳

The cup is raised, the toast is made yet again
One voice is clear above the din
Proud Arianne one word, my will to sustain
For me, the cloth once more to spin, oh

酒杯舉起 乾杯不停
在喧囂的上方 一個清晰的聲音
驕傲的亞利安 一個字 將我的意志撐起
光輝的織布 為我再次旋轉 哦

All of my love, all of my love, oh
All of my love to you
All of my love, all of my love, yes
All of my love to you

我所有的愛 我所有的愛
我所有的愛 給妳 哦
我所有的愛 我所有的愛 哦
我所有的愛 給妳

Yours is the cloth, mine is the hand that sews time
His is the force that lies within
Ours is the fire, all the warmth we can find
He is a feather in the wind, oh

妳的是織布 我的是縫紉時間的手
祂的是內在的推力
我們的是火 所有可以找得到的溫暖
他則是風中的羽毛 哦

All of my love, all of my love, oh
All of my love to you
All of my love, ooh yes, all of my love to you now

All of my love, all of my love
All of my love, love, sometimes, sometimes
Sometimes, sometimes, oh love

Hey, hey, hey
Hey, hey, hey
Ooh yeah, it's all my love
All of my love, all of my love, to you now

All of my love, all of my love
all of my love to, to you, you, you, yeah
I get a little bit lonely

我所有的愛 我所有的愛 哦
我所有的愛 給妳
我所有的愛 哦 是的 我所有的愛 在現在給妳

我所有的愛 我所有的愛
我所有的愛 愛 有時 有時
有時 有時 哦 愛

嘿嘿嘿
嘿嘿嘿
哦 是的 這是我所有的愛
我所有的愛 我所有的愛 在現在給妳

我所有的愛 我所有的愛
我所有的愛 給妳 妳 妳 是的
我有一點點的寂寞
為什麼會看到廣告
    在我死前
    在我死前
    留言0
    查看全部
    發表第一個留言支持創作者!