情歌 (6)

2023/03/13閱讀時間約 1 分鐘
But Beautiful / Billie Holiday
Love is funny or it's sad
It's quiet or it's mad
It's a good thing or it's bad
But beautiful

愛 是歡笑 還是悲傷
是嫻靜 抑或顛狂
是好事 還是壞的
但很美

Beautiful to take a chance
And if you fall, you fall
And I'm thinking I wouldn't mind at all

美得 讓人想去嘗試
如果你陷入 你就掉進去了
而我想 我不會介意 一點也不

Love is tearful or it's gay
It's a problem or it's play
It's heartache any way
But beautiful

愛 是帶淚 還是堪喜
是困局 抑或遊戲
是心痛 不論如何
但很美

And I'm thinking if you were mine
I'd never let you go
And that would be
But beautiful
I know

而我想 妳若屬於我
我永遠也不會讓妳走
而那將是
但很美
我知道
為什麼會看到廣告
    在我死前
    在我死前
    留言0
    查看全部
    發表第一個留言支持創作者!