Becky Hill & Sonny Fodera - Never Be Alone 【英文歌曲翻譯】

2024/01/23閱讀時間約 4 分鐘


[Verse]

We've been stuck in the silence

我們一直沉浸在寂靜中

Watching life passing us by

看著生活在身邊慢慢流逝

Slowly we lost our minds somewhere inside these walls

慢慢地,在這些牆壁內,逐漸迷失了自己

Did you forget the feeling?

你是否忘記了那種感覺?

Tryna find it staring at the ceiling

試著在天花板上尋找它

Slowly we lost our minds somewhere inside these walls, yeah

在這些牆壁內,我們逐漸迷失了自己,是的


[Pre-Chorus]

I ain't seen your face, we ain't spoke for days

我好幾天沒見到你的面容,好幾天沒說過話

Let me lift you up to restore your faith

讓我扶你一把,恢復你的信心

It's all that I wanna do, yeah, if you let me

這就是我想要做的一切,如果你讓我


[Chorus]

I wanna surround you with love

我想用愛擁抱你

Can you remember that rush?

你還記得那種激動嗎?

I know it's been hard, but now you'll never be alonе

我知道很難,但現在你再也不會孤單

I wanna surround you with love

我想用愛圍繞你

Nothing else mattеrs but us

除了我們,沒有其他更重要

I know it's been hard, but now you'll never be alone

我知道一切都很難,但現在你再也不會孤單


[Drop]

Oh, oh, oh

哦,哦,哦

Oh, oh, oh

哦,哦,哦

Oh, oh, oh, oh, oh, oh

哦,哦,哦,哦,哦

Oh, oh, oh

哦,哦,哦

Oh, oh, oh

哦,哦,哦

Oh, oh, oh, oh, oh, oh

哦,哦,哦,哦,哦

It's all that I wanna do, hey

這就是我想要做的一切,嘿


[Chorus]

I wanna surround you with love (Love)

我想用愛擁抱你(愛)

Can you remember that rush?

你還記得那種激動嗎?

I know it's been hard, but now you'll never be alone

我知道一切都很難,但現在你再也不會孤單

I wanna surround you with love (Surround you with love)

我想用愛圍繞你(用愛圍繞你)

Nothing else matters but us

除了我們之外,沒有其他事物重要

I know it's been hard, but now you'll never be alone

我知道一切都很難,但現在你再也不會孤單


[Drop]

Oh, oh, oh

哦,哦,哦

Oh, oh, oh (Yeah, yeah, yeah, yeah, yeah)

哦,哦,哦(是的,是的,是的,是的,是的)

Oh, oh, oh, oh, oh, oh (Never, oh, oh, ooh)

哦,哦,哦,哦,哦(永遠,哦,哦,噢)

Oh, oh, oh

哦,哦,哦

Oh, oh, oh (No, I'll never, I'll never)

哦,哦,哦(不,我永遠不會,我永遠不會)

Oh, oh, oh, oh, oh, oh

哦,哦,哦,哦,哦

9會員
124內容數
不專業翻譯
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!