Henry Moodie - beat up car【英文歌曲翻譯】

2024/03/29閱讀時間約 5 分鐘

[Verse 1]

Time won't stop

時光無法停歇

Life flies by

生活匆匆而過

Love gets lost

在愛情中迷失

People lie

人們的欺騙

But when I'm with you, I don't feel like I'm stuck in the fight

但與你同在時,我不感到被困於其中


[Verse 2]

Bridges burn

橋樑燃燒

Seasons change

季節變化

Tables turn

局勢變化

But that's okay

但那並不重要

'Cause when I'm with you, I don't feel like I'm playin' the game

因為與你同在時,我不覺得自己在玩遊戲


[Chorus]

Let's drive away in your beat-up car

讓我們開著你那破舊的車遠走高飛

Let's lie awake underneath the stars

讓我們躺在星空下清醒

Life's not as cold when I'm in your arms

當我在你懷中時,生活不再冰冷

Watching the world with you

和你一起看著這世界

Oh, what a feeling

哦,那是一種感覺

Baby, don't you wake me if I'm dreamin'

寶貝,如果我在夢中就別叫醒我

(If I'm dreamin')

(如果我在夢中)


[Verse 3]

Take my hand

牽著我的手

I'll take yours

我也會牽著你的手

Forget our plans

忘記我們的計畫

Life's too short (Life's too short)

生命太短暫(生命太短暫)

And when I'm with you, I know just what I'm livin' for (What I'm livin' for, oh)

當我與你同在時,我知道我活著的意義(我活著的意義,喔)


[Chorus]

Lеt's drive away in your beat-up car

讓我們開著你那破舊的車遠走高飛

Let's liе awake underneath the stars

讓我們躺在星空下清醒

Life's not as cold when I'm in your arms

當我在你懷中時,生活不再冰冷

Watching the world with you

和你一起看著這世界

Oh, what a feeling

哦,那是一種感覺

Baby, don't you wake me if I'm dreamin' (If I'm dreamin')

寶貝,如果我在夢中就別叫醒我(如果我在夢中)

Let's fall apart in the pourin' rain

讓我們在倾盆大雨中破碎

Be who we are, it'll be okay (It'll be okay)

做我們自己,一切都會好起來(一切都會好起來)

Life's not as cold when I see your face

當我看見你的臉時,生活不再冰冷

Watching the world with you

和你一起看著這世界

Oh, what a feeling

哦,那是一種感覺

Baby, don't you wake me if I'm dreamin'



[Bridge]

Ohh-ohh-ohh

噢-噢-噢

Don't you wake me, don't you wake me, no

請不要叫醒我,請不要,不

Don't you wake me, don't you—

請不要叫醒我,請不要

Oh, what a feeling (Let's drive away, far away)

噢,那是一種感覺 (讓我們開車離去,遠離)

If I'm dreaming (Let's drive away, far away)

如果我在夢中 (讓我們開車離去,遠離)

Don't you wake me, no (Let's drive away, far away)

請不要叫醒我 (讓我們開車離去,遠離)

(Let's drive away, far away)

(讓我們開車離去,遠離)


[Chorus]

Let's drive away in your beat-up car

讓我們開著你那破舊的車遠走高飛

Let's lie awake underneath the stars

讓我們躺在星空下清醒

Life's not as cold when I'm in your arms

當我在你懷中時,生活不再冰冷

Watching the world with you

和你一起看著這世界

Oh, what a feelin'

哦,那是一種感覺

Baby, don't you wake me if I'm dreamin'

寶貝,如果我在夢中就別叫醒我

8會員
124內容數
不專業翻譯
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!