OneRepublic - Nobody (from Kaiju No. 8) 【英文歌曲翻譯】

2024/04/16閱讀時間約 5 分鐘

[Intro]

Nobody, nobody, nobody

沒有人,沒有人,沒有人能像我一樣

Nobody, nobody, nobody

沒有人,沒有人,沒有人能像我一樣

Yeah


[Verse 1]

I'd take the fall

我願意承擔一切

I got you covered when there's no one at all

當沒有任何人在場時,我會為你遮風擋雨

Oh, yeah, and I'd stay through the night

哦,是的,我會在夜晚陪伴著你

When you got demons tryna break through the walls

當你的內心有魔鬼試圖闖入時


[Pre-Chorus]

There ain't no, no kinda line

沒有任何一種界線

That I wouldn't cross if you need me to

我不會越過,只要你需要我

You're out here searchin' for signs

你在尋找著某種跡象

So I think it's finally time that you knew

所以我想現在是時候你該知道了


[Chorus]

Nobody got you the way I do (Ooh)

沒有人像我一樣照顧你

Whatever demons you're fightin' through

無論你正在與什麼樣的魔鬼搏鬥

When you need somebody to turn to

當你需要有人可以依靠時

Nobody got you the way I do

沒有人像我一樣照顧你

The way I do

就像我一樣


[Post-Chorus]

Nobody, nobody, nobody (Ayo)

沒有人,沒有人,沒有人

Got you the way I do

照顧著你

Oh, nobody, nobody, nobody (Ayo)

哦,沒有人,沒有人,沒有人

Nobody got you the way I do

沒有人像我一樣照顧你

The way I do (Yeah, yeah)

像我一樣


[Verse 2]

When you go dark and the night gets so cold

當你陷入黑暗,夜晚變得如此寒冷時

I'll bе on my way to you (Oh yeah)

我會立即向你趕去

You know I ain't tryna lose you, oh, no

你知道我不想失去你,哦,不

If you're in Hеll, I'll go there too

如果你在地獄,我也會跟隨你


[Pre-Chorus]

There ain't no, no kinda line

沒有任何一種界線

That I wouldn't cross if you need me to

我不會越過,只要你需要我

You're out here searchin' for signs

你在尋找著某種跡象

So I think it's finally time that you knew

所以我想現在是時候你該知道了


[Chorus]

Nobody got you the way I do (Ooh)

沒有人像我一樣照顧你

Whatever demons you're fightin' through

無論你正在與什麼樣的魔鬼搏鬥

When you need somebody to turn to (Ooh)

當你需要有人可以依靠時

Nobody got you the way I do

沒有人像我一樣照顧你

The way I do (The way I do)

像我一樣


[Post-Chorus]

Nobody, nobody, nobody (Ayo)

沒有人,沒有人,沒有人

Got you the way I do

照顧著你

Oh, nobody, nobody, nobody (Ayo)

哦,沒有人,沒有人,沒有人

Nobody got you the way I do

沒有人像我一樣照顧你

The way, the way, the way I do

就像我一樣


[Bridge]

The way, the way, the way I do

像我一樣,像我一樣,像我一樣

Nobody got you the way I do (Woo)

沒有人像我一樣照顧你


[Outro]

Nobody, nobody, nobody (Ayo)

沒有人,沒有人,沒有人

Got you the way I do (Yeah, yeah, yeah)

照顧著你

Nobody, nobody, nobody (Ayo)

哦,沒有人,沒有人,沒有人

Nobody got you the way I do

沒有人像我一樣照顧你

The way I do

就像我一樣

Nobody, nobody, nobody (Ooh)

沒有人,沒有人,沒有人

Nobody got you the way I do

沒有人像我一樣照顧你

8會員
124內容數
不專業翻譯
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!