我到日本了

2024/04/24閱讀時間約 1 分鐘

今次是兌換里數的機票,為了慳錢,我要先到東京成田國際出境,再坐domestic flight。剛剛,就剛剛,我趕頭趕命去廁所過海關取行李,再去國內線check in,好L攰,即刻要坐低食件蛋糕飲啖茶。

話說我仲咳緊,不過我決定放飛自我,食咗先算。反正我醫咗佢成3星期都係咁樣樣。

如果唔係香一齊學saxophone 要夾時間上堂,我都好少whatsapp佢,我覺得我同佢朋友之間的相處模式都幾好,阿香份人都唔錯,好正氣。

相士話我有92歲,到時應該全家死晒剩返我一個,諗起都覺得自己慘。


    留言0
    查看全部
    發表第一個留言支持創作者!