仲未好返

2024/04/20閱讀時間約 1 分鐘

仲有咳痰,星期日再去睇多次中醫,即是前前後後4次,我下星期三去名古屋了,唔該真係要好返,喺飛機度咳,真係我怕咗人怕咗我。

我又無諗過要留低咩,我真係塵都不如,我剩係唔想留低手尾要人跟,好好咁死,唔好煩到人。

我喺唔知邊度聽講,話中國最最最偉大的人係邊個,佢話係秦始皇,因為無佢就無中國,係佢统一六國/度量衡/貨幣/文字,雖然佢又有好多惡行,但佢始終是最偉大。佢唔長命,成日走去打仗,竟然又可以做到咁多嘢,佢個墓到而家考古學家都唔打開,精密嘅設計,佢作為一個人,真係好厲害,佢就名留千古了。

其實只要有一個人記得過你做過設計過嘅嘢,已經好厲害,我相信其實你已經做到了。所以,你同秦始皇都差唔多,咁厲害。


    留言0
    查看全部
    發表第一個留言支持創作者!