About PVE Storage

閱讀時間約 2 分鐘

呢排搞件PVE,寫返篇自己的技術筆記先。

raw-image


PVE,Proxmox Pro,Proxmox Virtual Environment,呢個係Sales 用的名詞,分分鐘係啲0codeSales 0codePM隨口出來比Upsell 個客用,其實當你覺得DevOps同Programmer係唔同(而人工一鬼樣),咁代表你中計了。用返IT狗話即係:向個Debian上面行啲QEMU行VM,不過多左個管理介面,就係咁。


PVE我有幾個位想記低佢既,一個係佢關於Storage,當你打開佢個Node->Disks 會分左四件野


- LVM

- LVM-Thin

- Directory

- ZFS


一搬來講,用佢Default installation 隻system disk 佢會用LVM比你啲VM用,而呢度之前,佢係𠝹左啲/boot, /swap向LMV上面做LV,由於Linux的File System 係無乜野C: D:呢種Concept,就算個硬碟實體,佢都會以Directory/File咁向 /dev/sdX /dev/adX 展示。


故之,到要裝一個VM時,你係要先Upload一個ISO,而Upload呢,係向左邊個Datacenter Tree搵返部Node打開個硬碟,而呢個位,佢係會將LV同埋其他無行LVM的實體硬碟放埋一齊,分別係,/ 即係 pre-root 佢叫Local 係可以放ISO而其他LVM係放唔到,所以如果ISO唔想放呢度,就算裝另一隻HDD行LVM 又係放唔到,咁點做呢?一係整隻碟直接行ext4/xfs 咁又放到喎,一係又𠝹個位出來行filesystem再mount 返佢。


另一樣想mark低係,如果手多多或者其他原因,在console 或者唔係用佢界面Del 一部VM,咁佢界面個Tree,個VM仲向度,刪又刪唔走,開機又開唔到,呢個時候,就唯有去/etc/pve/qemu-server 剷左個conf file la.



4會員
8內容數
某大機構的IT狗店小二,催Vendor做野關我事,買server裝硬碟又係我,Config Router係我,啲垃圾code執手尾又係我,老細唔識用Word來問我,Windows撞錯密碼比人lock左都打比我,會議室支燈開唔到都關我事,同大陸佬用普話話開會都係我,不過我仲有時間睇股票,你都係唔好問我係做乜好啦。
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!
0code小二 的其他內容
Hello World~
閱讀時間約 1 分鐘
關於搵工(FB Page Post 抄錄)
閱讀時間約 1 分鐘
你可能也想看
創作者要怎麼好好休息 + 避免工作過量?《黑貓創作報#4》午安,最近累不累? 這篇不是虛假的關心。而是《黑貓創作報》發行以來可能最重要的一篇。 是的,我們這篇講怎麼補充能量,也就是怎麼休息。
Thumbnail
avatar
黑貓老師
2024-06-29
About Alston Lifestyle...我是一位在科技業上班的研發工程師,在空閒之餘我會來這裡分享我的所見所聞,在方格子這個園地我會分享,槓桿投資、自我成長、旅途生活、政治評論與陪伴憂鬱的女孩,內容十分豐富,我相信在這個園地可以找到你所屬的一扇窗 座右銘 想著變與不變,唯一能回去的只剩可逆反應的物性 其它任誰也抓不住
Thumbnail
avatar
Alston_Hsu
2024-04-06
about KISS關於這些那些「妳為什麼那麼愛接吻還有親密的那些?」 這要怎麼回答...被姐姐這麼一問我都害羞了起來,尤其姐姐都一臉正經嚴肅惡魔主管樣,人家人家沒有想過這些問題欸(⁠ꏿ⁠﹏⁠ꏿ⁠;⁠) 我只覺得情侶間這些都是會做的,而且是和喜歡的人,跟前任們也是很自然而然,我趕緊轉動我那專屬姐姐的小腦袋瓜,這個時候求生
avatar
Kusanan Kaoru
2024-04-05
About the incident where I almost died on the plateauMy friends in Canada recently said that I always have 'safety' on my mind, always checking if things are safe. So I shared with them my near-death ex
Thumbnail
avatar
Yuki
2024-03-14
About Youth 默默的我,不默默的我們這齣BL校園劇算是純水的戲劇,沒有太多激情或是肉體纏綿的片段,更多在談論4位男主在家庭、學校等成長環境下面臨的各種問題、探索以及愛情選擇的判斷。 劇情算是中規中舉,沒有太多光彩之處,也許是要在大陸播映,所以很多劇情的設定上,相對會比較保守。而且因為是新人演員,演技上相對稚嫩,感情表現流於表面,看了
Thumbnail
avatar
隨風而逝
2024-03-03
About Intercommerce Network Services in the Philippines 有關菲律賓的動植物輸入許可 要先註冊,登入後會出現一連串可以點按得頁面 一開始一定是create a new application,但這中間一定會遇到一些不懂或是無法上傳資料的情況,若需要再次登入時,請記得選取open an existing application
avatar
Only C
2024-02-26
About You:月色真美開端是做了條水晶手鍊,主題是月亮,創作理念全因他而起,當我看到月光石、拉長石的光芒時,腦中就浮現了雛形。 那來自我給他的象徵,月亮。他完全就是像月亮的人。
Thumbnail
avatar
Moonlight
2024-02-11
【About】琛南舊事 星途坦蕩 嗨咿~我是蔣,是97年的白羊座老姐姐👋 我是小壺的賽後粉,嚴格來說是4屆創系列看了三屆,唯獨19年沒追(當時完全不解為啥沒追),反正呢就是在21年看到南南當導師時才認真回去追19年的創,起心動念是南南,最終栽坑琛哥。 我不是唯粉,不要糾正我的任何言論,也不接受粉絲互相拉踩
Thumbnail
avatar
蔣大
2024-02-09
About Choosing Street Food(下)I'm trying to answer the questions from this article: 【How to Stay Safe When Choosing Street Food】
Thumbnail
avatar
Rita
2023-11-26
About Choosing Street Food(上)I'm trying to answer the questions from this article
Thumbnail
avatar
Rita
2023-11-26
About 事緣早前我陷入了低潮期,徹底迷失在這場人生遊戲中(雖然現在仍舊迷茫),然後偶然跟朋友展開以下對話:   你有甚麼持之以恆的習慣? ……寫電影觀後感? 那為甚麼不試試開個page寫電影心得?  蹉跎到2021年,眼見未來雲開見月明的可能性越來越低,又懶又怕麻煩的我終於鼓起勇氣在不同平台講電影。
Thumbnail
avatar
iwi
2021-05-17