編輯嚴選
當首爾仍是叫漢城的那些年(肆拾伍)

2021/01/01閱讀時間約 8 分鐘
1991 年冬,Santa Monica,Colette 屋企門口。
我同 Colette,一人一副孖葉,反扣住我哋雙手。我哋面面相覷,睇住對方俾孖葉塔住個樣。Colette 睇睇吓,kit 一聲笑咗出嚟;然後,我都笑咗出嚟。
「虧你哋兩個仲笑得出……」Amélie(Colette 媽媽)望住我哋兩個大小白痴,原本皺晒眉頭,突然間都擰擰頭笑咗出嚟。
是咁的,Colette 隔離屋個阿伯,養咗隻混種狗仔;隻狗仔好鍾意鼠過 Colette 個花園度大小二便。原本都冇乜問題,咪當施肥囉;但係 Amélie 喺花園度擺咗好多陶瓷公仔,隻衰嘢就專揀啲公仔嚟當燈柱小便。同佢主人講,阿伯仲鬧返 Amélie 轉頭;於是 Colette 決定教訓佢,偷咗佢隻狗,收埋喺後院嘅屋仔。
原本都係諗住玩吓,嚇吓個老嘢,點知個老嘢報警;差人查到嚟嗰陣,隻衰嘢又吠;於是全無犯罪天份嘅我同 Colette 斷正,人贓並獲。
「最衰都係你個死婆,諗埋啲屎橋!」我喺警車上面鬧笨賊 Colette。
「你咁叻,你又唔阻止我?!」佢反駁。
「我費事到時我俾你鬧呀!」我其實甚少鬧佢,但嗰一刻有少少火火哋。
「我坐住咗對手呀!點解個手釦咁緊㗎?」佢試圖將對手移離佢個大籮柚,但係手釦太緊人太「論盡」,結果都係坐住咗。
「你兩個收聲好唔好!」車頭個差佬頂我哋唔順。
我同 Colette 如言收聲,個死婆竟然仲有心情嘟嘴。過咗冇一分鐘,Colette 突然伏個頭喺我膊頭上面,笑住同我講:「Babe,我哋一齊俾人拉呀,Bonnie and Clyde咁,係咪好浪漫呢?」
我忍唔住笑咗出嚟。前面個差佬喺倒後鏡見到呢幕,結果都忍唔住笑。

學校講手當日晚上,一山警察署。
冇錯,結果我又俾人塔咗返差館。英雄救美係有代價嘅,做三分鐘英雄,我而家起碼喺度踎咗幾個鐘,仲未知幾時走得;一個唔好彩,可能仲有一兩碌跟尾。
呢鑊真係為女死、為女亡、為女打入雜差房。
我望一望隻表,成八點幾。佢哋塔咗我返嚟幾個鐘,乜都冇做過,淨係帶我入咗嚟呢間疑似落口供嘅房、解咗我個手釦、擺低咗杯水,然後就唔見人。坦白講,好悶呀!
我再望一望隻表,咦?個表面玻璃裂咗。乜我攤手咁大力嘅咩?諗返轉頭,所有嘢都係因為火遮眼,其實單嘢都唔關我事。但係佢出手打 Chloe,咁就成件事唔同晒:一個我錫佢都嚟唔切嘅人,你夠膽郁手?有刀的話,我手都斬埋你落嚟。
對上一次打鑊大大鑊嘅,就係為咗 Colette,因為佢喺我做嘢嘅 disco 俾人抽水;睇嚟,我條命都係要為女人打交。
Colette 講得啱,我係個好衝動嘅人。
呢個時候,有人開門,係個比較後生嘅軍裝差人,拎住一盒疑似係飯嘅嘢。
「Din……dinner……」佢有啲口窒窒。
「감사합니다 !」我用韓文多謝佢。「실례합니다 !Officer, how long do I have to wait here?」問我照問,不過唔肯定佢識聽。
「Heah…no…Kolean Engalishe…man……we don’t know understand……you…wait……」我唔知原來 broken English 之上,仲有 powder English;今日總算見識過。不過起碼佢都肯講,仲有啲押韻,算唔錯。
「알았어요 !」都係我轉台比較穩陣。「고맙습니다 !」係明白同多謝咁解。
阿 Sir 擺低咗個飯就出返去。我打開嚟睇,係泡菜炒飯;唔錯,呢間差館服務幾好。
壞消息係,我唔知仲要等幾耐,佢哋先搵到個翻譯嚟同我落口供,我好掛住 Chloe 呀!
頭先我上警車嗰陣,見到佢流住兩行眼淚、企喺一邊目送我離開,好似啲電視劇咁。見到佢呢個樣,我真係好心疼。男人不該讓女人流淚,呢幾個月,Chloe 為我流淚都唔知幾多次;唉,我真係冇用。
悶到瞓著咗,過咗唔知幾耐,有人入嚟,又係嗰個差人。
「You, come!」佢向我遞一遞手,我起身跟佢出去。
去到一個類似雜差房嘅地方,我見到一個西裝畢挺嘅鬼佬,同一個西裝畢挺嘅韓國人,喺度等緊我。
「馮先生你好,」個鬼佬開聲先。「我係美國駐南韓大使館嘅三等秘書,呢個係我哋嘅律師朴先生;」佢介紹佢身邊嘅韓國人。嘩,出到三等秘書咁俾面呀,呢啲嘢求其搵個 Attaché 搞點算啦。
「我哋收到國務院領事事務局嘅通知,有位 Colette Dupuis 小姐要求我哋嚟保釋你。」原來係 Colette,佢之前係領事事務局嘅 intern,應該係佢搵佢舊老細幫手救人;我諗係 Sophie 照我嘅 emergency contact 去搵佢。
有個熟政治又識打茅波嘅前度,其實都有好處。
「由於個事主唔肯落口供,警方冇足夠嘅證據落案,你可以走喇。」朴先生笑住講;好咯,唔使搞大龍鳳,慳錢慳時間。
「你女朋友喺外邊等緊你;」佢繼續講。「我哋搞埋啲手續就走得。」原來 Chloe 都嚟咗;咁又係,我唔信佢會掉低我自己返屋企。
朴先生幫我搞手續,其實都係簽返啲文件,好快就搞掂。韓國佬喺呢啲位好怕事,警察都唔例外;見到我有美國大使館嘅人嚟保釋,佢哋都想我早走早著,費事孭鑊。
搞好手續,我哋行返出報案大堂。我見到 Chloe 企咗喺度,對眼有啲腫,好明顯喊咗唔少;佢見到我,衝過嚟攬住我。
「我好掛住你呀!」Chloe 攬住我講,講完又眼紅紅想喊。
「我咪喺度囉,冇事喇傻妹。」我錫咗佢額頭一啖。
「馮先生,我哋走先喇。」三等秘書先生同我講。「呢張係我嘅卡片,有咩事的話,你可以再聯絡我。仲有,Dupuis 小姐叫我同你講,叫你有時間俾個電話佢。」
「唔該晒兩位,再見。」我向佢兩個道謝。
佢哋走咗,我同 Chloe 都行返出門口,行行吓去到出咗大閘幾步,佢停低咗,眼紅紅咁望住我。
「頭先你走咗之後,Sophie 俾咗你個 emergency contact 我,佢要睇住 Esther,唔得閒打電話,叫我幫手搵你屋企人。」Chloe 聲線平靜,但對眼越嚟越紅。
「我一睇個 contact,原來係 Colette。我心諗,都好正常吖,於是我就打俾佢。」Chloe 一面講,眼淚一面流落嚟。「可能係我仲好驚,可能係我唔知點面對 Colette,我講嘢講到好急好亂。佢好 nice,不斷叫我唔使驚、慢慢講。」
我女朋友同我前度通話,我諗我大約知道咩事喇。
「點知我越講越亂,到最後仲喊咗出嚟。Colette 不斷咁安慰我,叫我唔使驚,佢會有辦法救你。之後佢留低咗我個電話號碼,話有新消息會再打俾我。收線之前,佢仲繼續安慰我。」
「過咗半個鐘,佢打返俾我,話已經搵到人救你,仲留咗呢邊大使館嘅 contact 俾我,同我講如果佢哋一個鐘內冇聯絡我,我可以搵佢哋;佢仲繼續安慰我,叫我唔好咁擔心。」佢繼續講,淚珠繼續喺佢面上落下。
「係囉,我都冇事啦,係咪?」到我安慰佢。
「我同你一齊之後,我一直都以為,我係你女朋友,我可以好好咁照顧你。呢個係我嘅國家、我嘅地方,冇嘢我會搞唔掂。」佢越講越喊得厲害。「點知你到出咗事,我竟然乜都做唔到、幫唔到你;最後都要你嘅前度女友出手,仲要安慰埋我、擔心埋我。」
「喺呢個時候,我先知道,原來你哋兩個先至係一對;我只不過係個不自量力嘅傻妹,拆散咗你哋,搶咗人男朋友。」講到呢度,Chloe 已經泣不成聲。
我行埋佢身邊,想安慰佢;佢輕輕撥開我隻手,同我講:「你去搵返 Colette 啦,我好快會冇事;再見。」然後佢跑咗去路邊部的士前面,上車走咗。
我一時間唔知應該點俾反應,呆咗一陣。然後,我意識到,Chloe 呢邊,只不過係半隻鑊;仲有半隻,喺地球嘅另一邊,等緊我爆埋佢。
我打俾 Colette,同佢報個平安,佢好冷淡咁同我講:「你冇事就得啦,盡快改返個 emergency contact 啦。」
「究竟咩事呀?」我有少少唔耐煩。家陣我俾人塔喎,點解係你哋兩個發脾氣嘅?
「我同 Chloe 傾咗個電話,佢喊得好淒涼,叫我救你。喺嗰一刻,我先真正了解到,你唔再係我男朋友喇。」Colette 解釋。從佢沙啞嘅聲音,我聽得出,佢都有喊過。「我一直以為,我會放得低,點知原來我冇自己諗得咁叻。」
「我仲好掛住你,我仲好緊張你,我仲好愛你。我暫時仲未適應到,俾啲時間我,我遲啲再搵你。」講完,佢收咗線。
Dupuis 小姐,好似係你話要分手㗎喎!點解你講到,好似你係受害者、我係負心人咁嘅?
點都好,一件意外,傷了三個心。
睇住佢哋兩個咁,你估我真係唔心疼?
(待續)
為什麼會看到廣告
IF
IF
Medium 累積超過一百萬 claps 嘅廣東話作者。小說 《當首爾仍是叫漢城的那些年》系列、《北角演義》、《初雪》、《中環遊戲》作者。https://medium.com/@herrfung 、 https://t.me/ifpush
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!