編輯嚴選
當首爾仍是叫漢城的那些年(卅壹)

2020/11/13閱讀時間約 6 分鐘
星期日晚上,宿舍。
就算我仲未做得出任何決定,我覺得都有必要同 Colette 交代一下,究竟發生緊乜事。當日我同 Chloe 講我有女朋友,今日我都要同 Colette 講,我識咗 Chloe。
晚飯後,我決定係時候同 Colette 真情對話。
喺呢個時候,手機響起,我以為係 Chloe,點知係 Colette 嘅 SMS:「1」
呢個係我哋嘅約定,「1」即係我哋口中嘅 DEFCON 1,代表有緊要事搵對方,盡快上 ICQ。
究竟 Colette 有乜緊要事呢?
我去到網吧,打開 ICQ,Colette 已經上咗嚟;我哋打個招呼之後,佢入正題:
「我 period 遲咗成三個星期仲未嚟。」
唔撚係啩!呢個時候講呢啲?咁即係點?我可能係太過心急,亦都可能係太過震驚,我竟然蠢到覆咗句:
「How come?」係,我認我問得蠢。
可能 Colette 都好震驚,可能因為我個問題太蠢,佢好似有啲脾氣,俾咗個好有霸氣嘅答案我,我唔係好識點譯:
「I fucked you 13 times in a week, that’s how!」
唔識譯係因為英文個 fuck 字係雙向嘅,active voice 男女可用;唔同中文,有棍先有得屌。但係呢個時候講 grammar 有鬼用咩,屌嗰個同要負責任嗰個咪又係我!
有咁多咩?果然 13 不祥。
「對唔住,我唔係有心㗎。」錯要認,打要企定。咁究竟我講緊唔係有心講錯嘢,定係唔係有心搞大佢個肚呢?我自己都唔知。
「我冇嬲,我明白大家都好震驚,我哋不如冷靜吓先,聽晚再傾。」Colette 提議;喺我哋兩個嘅關係中,佢永遠係冷靜嘅一個。
「好,聽晚再傾,take care!」
冷靜?我就快做爸爸喇,可以點冷靜呢?

深夜,我仍然喺床上面碌嚟碌去,瞓唔著;因為實在太多嘢諗。
其實,喺我哋呢六年嘅日子裏面,同類事情就發生過三四次。Colette 係一個好守時嘅人,但佢嘅身體器官好明顯並無擁有同樣特徵。每次當佢呢位親戚姍姍來遲嗰陣,Colette 就會用 post it 留言喺「雪櫃牆」話我知;有次佢仲畫個 BB 喊樣公仔喺 post it 上面。但係遲成三個星期咁多,就好似未試過。
其實我應該體諒佢,因為佢從第一日開始就已經知到 period 遲咗,但都忍咗成三個星期先開口同我講。我齋聽就已經咁大反應,可想而知佢呢兩三個星期係點渡過。
不過體諒還體諒,我真係心理同生理都未準備好做爸爸,若果 Colette 真係「中頭獎」的話,我都唔知應該點算。就算我哋更 PK 都好,因為一時之快而「落咗佢」絕對唔係一個選擇。咁剩落嚟嘅就只有生佢出嚟呢條路。
生得仔,就自然要結婚,否則就算 Colette 肯,佢阿媽都唔會肯。當日我哋喺埋一齊嗰陣,佢阿媽已經千叮萬囑要我好好照顧佢個女,如果而家 Colette 有咗餡而我又唔娶佢的話,我驚佢會放火燒咗我間屋!
如果真係要結婚的話,先唔好講其他嘢,我嘅韓國之旅就一定要提前結束。我諗我同 Colette 都唔會希望個 BB 喺呢度出世。
仔又好女又好,拜托個樣最緊要似 Colette,起碼都係鬼仔鬼妹樣;但身高千其要似我。樣似阿媽高似老豆,咁佢一定有運行;樣似老豆高似阿媽的話,咁……祝佢好運咯。
我點同我老母講呢?其實老母都事小,話佢聽有新抱茶飲有孫抱就自然會收聲;我老豆嗰吓難搞呀,實有說話聽……
仲有 Chloe,我呢次真係可以同佢嚟個最後 Goodbye kiss 喇……
我可以點同 Chloe 講呢?不辭而別?好似有啲過份,雖然大家都仲未去到要同對方交代嘅地步。唔通同佢講「我暑期作孽扑咗 Colette 十三鑊,佢而家有咗,我要返去娶佢,你當冇識過我啦!」咁咩?
千辛萬苦先至由希臘鼻街頭偶遇發展到有啲眉目,而家乜都冇喇。人哋敬晒酒起晒筷你先至嚟話上錯菜要捧返入廚房?!個天點解要咁玩我呢?
唓,諗咁多做乜喎,都未證實,或者佢又報假案呢!
但唔係喎,三個星期喎,第二個周期都嚟緊啦,就算遲都有個譜啫。點解我當日唔修 Biology 呢?有修都起碼得個知字吖!
唉,早知戴袋啦!又係佢話唔驚嘅……都係五星級酒店累事。
會唔會呢個又係 Colette 想保住我哋段感情嘅 Risk Management 方法呢?

睇到好煩呢?慘得過我諗咁多出嚟?

當我個腦海不斷咁重複 loop 住上述一堆雜亂無章嘅思緒嘅同時,鬧鐘響,我連瞓都未瞓過就五點半喇。
喺床爬起身,腳浮浮咁,個人又攰,真係唔慌唔 morning sickness 喇,莫講話 5k,我驚連 5m 都跑唔到……

拖住疲乏嘅身軀、行屍走肉咁過咗一日;我終於明白,原來懷孕係一件好攰嘅事情。
千辛萬苦終於等到夜晚,我好想知道,Colette 會唔會有乜嘢新消息;雖然明知佢唔會有乜嘢新消息。
「點呀,準爸爸!」點呀你,容易受精的女人。
「有咩消息呀,準媽媽?」以彼之道,還施彼身。
「有,就係我可能有咗,多謝你送俾我嘅韓國手信。」講到好似關晒我事咁,你冇份嘅!
「咁有冇啲再新多少少嘅消息呀?」佢再唔講我就嚟會癲。
「有,我一陣會去睇啲 BB 床同孕婦裝;你覺得我著工人褲定大肚婆衫好睇呀?」喂你真係當正自己有咗咁喎家陣。
「你……你真係覺得呢次實中?」其實我真係好撚驚囉。
「哈哈哈哈哈哈哈!見你驚成咁同你玩吓咋!傻豬嚟㗎,係都冇咁快啦!」屌!(唔屌,仲敢咩)你真係好撚幽默囉死婆!
「放心啦,有定冇都好,有消息我一定第一個搵你㗎,經手爸爸!」佢仍然好樂觀;我開始有啲後悔仲同佢上床。
「你有冇諗過,如果你真係有咗,咁點算?」呢個係除咗有定冇之外,我覺得最重要嘅問題。
「有咗咪生佢出嚟囉!我同你都係成年人,有咩問題喎?」佢都答得好輕鬆。
「咁我同你點?」其實問嚟都多餘,仔都生埋的話仲可以點?
「如果你想同我結婚,我當然高興。就算你唔想,或者覺得未 ready,我都唔會有問題;生 BB 都唔一定要結婚啫!」你係咪真係咁瀟灑呀?
「你係 Republican 嚟喎,你啲保守家庭價值觀去晒邊?」我唔知點解,會喺呢個時候,講呢啲蠢嘢。
「咁呀,咁好啦,你而家即刻返嚟娶我啦!」係咪衰呢?自投羅網;都係轉話題。
「Why you keep having sex with me?」呢個問題上次佢嚟嗰陣我都問過,只不過俾佢耍走咗冇再追問。
「Because you are sexable, hehe!」Colette 俾個咁嘅答案我。
Sexable 即係點?砌得過?扑得過?乜咁俾面呀死婆。
唉,呢鑊唔慌唔扑得過咯……
(待續)
為什麼會看到廣告
IF
IF
Medium 累積超過一百萬 claps 嘅廣東話作者。小說 《當首爾仍是叫漢城的那些年》系列、《北角演義》、《初雪》、《中環遊戲》作者。https://medium.com/@herrfung 、 https://t.me/ifpush
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!