編輯嚴選
當首爾仍是叫漢城的那些年(廿貳)

2020/10/13閱讀時間約 5 分鐘
Colette 嘅離開同時亦為 1997 年漢城嘅仲夏畫上休止符,九月初嘅高陽,我已經感受到微涼嘅秋意。同樣係位處溫帶嘅華盛頓,九月亦同樣開始入秋。我仲記得,喺我哋位於馬利蘭州嘅 apartment,每逢入秋,秋風都會吹得掛喺露台邊嘅風鈴叮噹作響。我彷彿見到初秋嘅黃昏,Colette 披住我嘅長袖牛津紡恤衫、企喺風鈴下面、倚靠住露台門睇日落嘅倩影。
除此之外,我個腦仍然不斷咁 loop 住,喺機場閘口,Colette 回頭望我嗰個帶淚嘅笑容、一個「黯然銷魂」嘅笑容。
點解秋天總係要帶住淡淡嘅愁懷?

「我俾你,你又俾返我,你個低能仔!」電話傳來 Colette 嘅嬌嗔,但語氣溫婉。
「人哋交換戒指,我哋交換銀紙。」我知呢句廣東話喺佢嘅認知之上,佢應該聽唔明。
「乜嘢鳩換雞子?」佢學我講廣東話;教不嚴、師之惰,罪過罪過。
「冇,我話好掛住你啫。」為免其他精子卵子春子之類受到牽連,我轉返英文台。
「我都係,好掛好掛,嘻嘻!」分手分得佢仲咁鬼冤氣我都係第一次見。
佢走咗幾日,我終於有時間整理我嘅思緒。我好感激 Colette 花咗一晚嘅時間,將佢嘅疑慮同解決方案毫無保留咁同我分享,我更加感激佢將我哋呢份感情放喺一個咁重要嘅位置、花咁多心思去保護。
只不過,對於佢嘅解決方案,我總係隱約覺得有啲唔妥。
問題係,我諗唔到其他更好嘅辦法。我係一個對伴侶百分百信任嘅人,如果 Colette 認為呢一注係值得押上嘅,我選擇信任佢嘅判斷。
「除咗錢同鍊,收到我送俾你嘅其他禮物嘛?」Colette 問我。
收到,半打我著開嘅 CK 底褲吖嘛。老實講,我好唔慣人哋買一啲咁私密嘅日用品俾我,即使嗰個係咁親密嘅人。
「其實仲有其他㗎……」吓?我個喼吉咗喇喎,我都唔見有其他嘢。
「其他?咩嚟㗎?唔見嘅?」
「嘻嘻,你慢慢就會搵到㗎喇!」Colette 故作神秘。
午飯時間,學校後樓梯「煙格」,我、Kirsty、惠晶嘅日常煙聚。其實惠晶係唔識食煙嘅,係咁打煙炮,但係佢又貪玩,係都要跟埋嚟。
「約莫咁高左右啦,」惠晶用手比畫。佢同 Kirsty 形容緊 Colette;當住我面嗰隻。「眼大大鼻高高,身材一般啦,都算幾靚女嘅。」身材一般算幾靚女……死𡃁妹,信唔信我攝你入碎紙機?
「法國人定美國人?」Kirsty 問我。
「媽媽法國、爸爸美國、法國出世、美國長大。」我答;答得詳細係想快啲講完呢個話題,早死早超生。
「法國女仔,應該好浪漫㗎。」Kirsty 嘅評語;當然,佢唔知 Colette 係個好 practical 嘅法國妹,最浪漫嘅都只不過係餵我食 pizza 一人一啖。
其實,如果真係要喺我哋呢六年感情入面,雞蛋裏挑骨頭的話,我諗,最大嘅問題,係我哋欠缺情侶間應有嘅火花。Colette 係個好好嘅生活拍檔、佢會係個好老婆、甚至係好媽媽,但似乎唔係一個好情人,因為佢個人太實在、太實際。
悲觀啲講,今次嘅分手,可能係佢喺呢六年內,做過最浪漫嘅行為;機場嘅一幕分手戲,仲有啲淒美𠻹。
但係,唔浪漫都算係問題咩?
「哈哈!你哋仲盤問緊 Alan 同佢個法國女朋友?」Ricky 加入煙聚將我帶返嚟現實,正好我可以搵位閃。
「你仲未講你哋嘅初戀喎!唔准走!」惠晶見我走,想欄住我。
「關你咩事呀,八妹!」Colette 叫佢 Baby girl,我叫佢 Bitchy girl。我輕輕拍佢個頭,然後走人;對付呢個粗魯嘅女仔,係要用返啲粗少少嘅方法。
我當然記得,Colette 提醒過我,話惠晶對我「有啲嘢」。但係坦白講,一來我真係唔覺惠晶對我有啲乜嘢;二來我都唔覺自己咁有吸引力。女朋友就係咁,總係覺得其他女人對佢男朋友有意。真相係,其實唔係咁多人想搶你食過嗰碗魚蛋粉。
講返轉頭,其實我咁早閃人,都唔係完全因為怕咗佢哋嘅八卦。早走另外一個原因,就係今日又要出移民局,攞身份證(外國人登錄證)。
作為一個登咗陸/錄嘅外國人,我對張證其實冇咩感覺,事關都攞到簽證做到嘢,張卡對我嚟講意義唔大。不過後來 Kirsty 同我講,將來如果我想租車買車、出電話合約、甚至簽租約等等,都要呢張卡。佢咁講一講,又好似有啲用。
去到移民局,好快就搞掂;講真,都唔預會喺呢個位有乜阻滯,早排仲玩唔夠咩!卡到手,我望一望個英文名:
Alien Registration Card
Alien 唔係《異形》咩?我知你哋啲英文爛,但係可唔可以用個好啲嘅詞彙?Foreigner 唔得咩?唔識串呀?點解一定要 Alien 呢?
當然,當年嘅我入世未深,唔知道除咗韓國,好多其他國家(包括歐洲諸國、日本等)都係用 Alien 呢個 term 嚟 officially 形容外國人。
異形登錄證近年版本,其實同當年差唔多,hi tech 咗嘅。
返到學校,交咗張登錄證俾惠晶影印同 filing,我特意叫佢幫我 scan 一個 copy,save 落 floppy 度(仲有冇人記得咩係 floppy?),我想俾 Colette 睇吓佢隻異形男朋友。
「哈哈哈哈!除咗我之外,終於有人揭穿咗你嘅真正身份喇!」Colette 喺 ICQ 嘅反應。
「我係異形咁你係咩?」我有啲唔忿氣。
「我都係,不過未俾人揭穿!你小心啲呀,因住佢哋捉你去做實驗,同人類配種,姦咗你!哈哈!Shush!細細聲唔好俾人知呀……」佢個腦總會諗埋呢啲嘢。
(待續;下一集,另一重要角色登場。)
為什麼會看到廣告
IF
IF
Medium 累積超過一百萬 claps 嘅廣東話作者。小說 《當首爾仍是叫漢城的那些年》系列、《北角演義》、《初雪》、《中環遊戲》作者。https://medium.com/@herrfung 、 https://t.me/ifpush
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!