編輯嚴選
當首爾仍是叫漢城的那些年(廿壹)

2020/10/09閱讀時間約 5 分鐘
人生猶如一齣戲,呢齣戲究竟係喜劇、悲劇、Cult 片、名著定爛片都係未知之數,唯一相同嘅係,無論你呢齣係好戲定爛片,每個人自己嗰齣戲,都會有一場至數場好難演嘅分手戲。唔一定要牽涉男女感情,任何倫理關係都有機會上演分手戲。
1997年8月30日,星期六,金浦空港。廿四歲嘅男主角我,同廿四歲嘅女主角 Colette 又再演繹一場分手戲。唔係我哋嘅第一場,亦唔會係我哋嘅最後一場。
人有悲歡離合,月有陰晴圓缺,此事古難全。
「究竟我同你仲會有幾多次離離合合呢?」Colette 苦笑,佢好似睇通我諗緊乜。
「次數我唔計較,我只係希望一個大團圓結局。」我喺嗰種睇戲會 make sure 結局完美先入場嘅人。
「我哋一齊努力。」喺我嘅薰陶下,Colette 睇過《東京愛的故事》、《星の金貨》同《悠長假期》之類嘅日劇;估唔到佢仲記得呢類對白。
由於時辰尚早,我哋去咗機場 coffee shop 坐低食少少嘢。
「呢度仲有冇好食嘅嘢我未食㗎?」為食鬼妹唔會放過任何食嘅機會。
「我,你仲未食埋我。」我作勢遞隻手俾佢咬,其實係諗唔到嘢。
「呢個星期食咗好多餐喇喎!」佢古古惑惑咁笑,呢類二級半對話係其中一樣我最掛住嘅嘢。
「係呢,返到去有乜打算?」掛還掛,喺街唔好講呢啲,唔知點收科;我決定轉台。
「下星期有兩個 interview,都係 NGO。睇見你 internship 嗰陣咁辛苦,我唔係好想喺 Capitol Hill 返工;見步行步啦。」Colette 一邊落緊糖落杯咖啡度一邊講。我同佢,一個民主黨人,一個共和黨人,所以我冇乜可能介紹工作俾佢。
「有冇諗過,過嚟同我一齊教書?」其實我想同佢講好耐,如果佢過埋嚟,我哋又可以繼續朝夕相對。
「我過咗嚟,咁你啲妹妹仔、姐姐仔點算?我驚好多韓妹會憎死我!」講呢啲,即係佢想搵位閃。果然:「我唔太喜歡呢個城市,太多人,好唔自在。I am a Gwai-mui after all.」
「都啱嘅,」雖然預咗答案會係咁,但總不免有一絲失望。「咁祝你下星期見工順利啦!」
「好吖,我如果搵唔到工的話,我過嚟食你嘅住你嘅,你養我!」佢笑得好燦爛。
「好!一言為定!」其實我真係唔介意。
無論我介唔介意、佢當唔當真都好,呢場分手戲,係無論如何都要演埋落去。作為有職業道德嘅演員,導演一日唔嗌 cut,都要繼續演落去。況且我完全感覺唔到,我哋嘅「導演」有任何嗌 cut 嘅蛛絲馬跡。
送女千里,終須一別;就算我哋行得再慢,閘口始終都會出現。呢個時候,我個腦響起呢首歌嘅音樂:
Baby won’t you tell me why
there is sadness in your eyes
I don’t wanna say goodbye to you
「Voilà!」Colette 個樣有啲無奈。「我哋又要分開喇……」
呢個時候,我心頭一熱,我知我再唔講的話會後悔:
「其實,如果你想的話,我哋可以 —」
Colette 用手掩住我個口,然後俾咗我一個深吻,佢話:「唔好一時衝動,有啲嘢講咗收唔返㗎。」
「Fillette,我……」我想再講落去,佢又再錫多我一次,然後喺我耳邊講:
Je t’aime pour toujours. You are mine!
熱淚盈眶嘅佢講完呢句之後,轉頭就走,冇再望我。行到閘口,Colette 突然回頭,向我揮手,然後大聲講咗句:
「我哋分咗手㗎喇!」
佢講嗰陣滿面笑容,但係眼淚已經緩緩流下。兩秒後,佢已經入咗閘。
就係咁,我又再次自己一個人。
現在去北京遠了,去龍兒更遠了,自家只一個人,只是孤零丁的一個人。在這裏繼續此生中大約是完不了的飄泊。
我唔知點解會喺呢個時候諗起郁達夫,攞景定贈興呢我個死人腦。

返到宿舍,打開行李喼,準備將 Colette 帶俾我嘅嘢一一歸位。
執到最後,我喺暗格發現咗一張卡,同一個包得好靚嘅小盒。我打開卡封,裡面除咗張卡,仲有三百蚊美金。個盒仔裡面,有一條 Tiffany 仿軍用狗牌嘅頸鍊,狗牌嘅背面刻住「Tu es à moi」,英文即係「 You are mine」。喺卡上面,Colette 寫住:
A heartless little shit needs more money, just in case. I love you!
呢個時候,我個心好暖。
我希望當 Colette 返到屋企執行李、見到我偷偷收喺佢個大背囊暗格嗰三百蚊美金嗰陣,都有同樣感覺。
就算分開仍然能相愛 你願永遠等待
要等一天要誤了一生 還是愛你未更改
誰為我今天流離所愛 愛願放置於心內
為了學業為了不羈理想 迫於丟低這份愛
明知不可以再分開 分開不想接受新愛
愛令我彷似置身於死海
離不開
你是你是我的將來
誰都不可以再分開 不想擔心這是否錯愛
你話過任何時候需要你(我)
從新開始這熱愛
(待續)
預告:隨住 Colette 嘅離開,《漢城》將會有更多新人物登場;請繼續留意。
為什麼會看到廣告
IF
IF
Medium 累積超過一百萬 claps 嘅廣東話作者。小說 《當首爾仍是叫漢城的那些年》系列、《北角演義》、《初雪》、《中環遊戲》作者。https://medium.com/@herrfung 、 https://t.me/ifpush
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!