當首爾仍是叫漢城的那些年(拾壹)

2020/09/04閱讀時間約 4 分鐘
廿零歲係人生中最幸福嘅年紀。
冇錯,十零歲嘅你可能會有用唔完嘅體力,但係身邊嘅掣肘仍多,有體力冇自由,過剩嘅體力同 HGH 除咗要嚟煲醋之外都唔知點用。到你卅零嗰陣,個社會已經將你馴服到就算有自由都唔敢隨便發揮,成年人叫呢啲做「成熟穩重」。只有廿零歲,你有體力、有經濟能力、亦有自由;最重要係「成熟」暫時仲未將你完全吞噬。
廿零歲嘅年紀,由於個社會大染缸仲未將你全毀,喺感情上,廿零歲人對喜怒哀樂感受仍深,雖然已經唔似得十零歲咁多愁善感。
就好似我咁,幾日前收到 Colette 一張用法文寫住「我愛你」嘅卡,我貓叫春咁刮咗幾日:又唔係真係發姣嘅,不過係好開心咁囉。六年嘅感情,我原本以為對呢啲日日掛係口邊嘅嘢已經感覺麻木,勢估唔到喺我心靈最脆弱嘅時候,一張卡一句我愛你嘅威力竟然係咁大;感覺就好似初戀咁甜絲絲。
事實上,Colette 都算係我初戀情人;留意「都算」二字,按下暫不表。
「做咩呢幾日心情咁好成日笑?」Sophie 嘅聲音將我從夢遊狀態帶回現實,我諗發姣嘅嘢都係留返放工後先好諗喇。
「嗱,呢個係你呢個月嘅工作小時數,」Sophie 冇等我答佢,繼續講落去。「呢個就係實際嘅人工;你仲未有銀行戶口,所以今個月我會俾現金你;下晝惠晶會帶你去開戶口。」
我望一望個數,成百萬圜!嘩!人哋年薪過百萬,我第一份工第一份糧都月薪過百萬喇!
Sophie 都好似估到我諗緊乜:「兌返美元可能唔係好多,但係喺韓國算唔錯㗎喇!一般大學畢業生第一份工都係七八十萬圜一個月,你如果返足一個月有成百二萬,主任級月薪嚟㗎!」
其實我當時諗緊,究竟一百萬圜現金有幾多?我夠知一萬圜一張一百萬就一百張,一疊錢咁大把,但係我阻止唔到我嘅幻想嘛!我諗緊,會唔會有「Lak 哥」嗰檯錢咁壯觀呢?
Sophie 攞咗個信封,打開咗再攤咗出嚟。「呢度有一張五十萬支票同兩張二十萬支票,其餘嘅係現金。呢啲係銀行開嘅支票,好多地方都收㗎,你可以直接攞去買嘢當現金用。嗱,袋好佢喇!」佢對得細路多,有時會當埋我係細路。
原來成百萬就係得個薄盈盈嘅信封,我個雷洛夢幾分鐘就玩完。
有錢嘅時間過得特別快,眨吓眼就下晝。食完晏同 Kirsty 煲完煙(我煲完,佢駁緊第三飛),我就同惠晶一齊去銀行。
惠晶係一個好鍾意笑嘅女仔,呢幾個星期我從未見過有一日佢係唔笑嘅。
喺銀行,我哋坐咗喺櫃台前面,聽緊個 Teller 解釋緊有關開戶口嘅條款。Teller 姐姐個樣有啲似張慧儀,起碼兩個都係成呎厚嘅粉樣。儘管我個翻譯妹妹就坐咗喺我隔離,佢仍然好努力咁用佢嘅爛英文解釋緊俾我聽。
對於呢啲咁熱誠嘅待客態度我係好欣賞嘅。
然後佢講到收費嘅問題,突然間佢面紅起上嚟,紅到隔住層厚粉我都見到佢面紅。佢叫咗個同事埋嚟,疑似問緊佢關於某個 term 嘅嘢,兩個人一邊講韓文,一邊隱約流露出斗零尷尬嘅神色。
我回望我身邊嘅惠晶,見到佢開始進入忍緊笑嘅狀態。
我不明所以,正想問佢,咁啱 Teller 姐姐終於傾完,拎返過嚟同我講嘢:「The char-ge(charge 佢讀「叉支」) for the account…」佢塊面紅到好似飲醉酒咁;我身邊嘅惠晶終於忍唔住,「噗」一聲噴笑咗出嚟。
但係我仲未 get 到喎……
於是我側身細細聲問惠晶乜事,佢強忍已經忍唔住嘅笑,細聲同我講:「韓國口音英文 charge(차지;音 cha-ji)嘅發音同 penis(자지;音 ja-ji)差唔多音㗎!嘻嘻……佢唔好意思講嘛!」佢一邊語帶頑皮咁講一邊笑到差唔多碌咗落檯底;Teller 姐姐見到呢個妹妹仔個狼狽樣終於忍唔住笑埋一份。
原來 Teller 姐姐驚我誤會佢想要我條J!哈哈!早響吖,我嘅「자지」唔收「차지」㗎!
講完 JJ 開完戶口,我哋準備離開銀行。行經銀行門口嘅櫃員機嗰陣,惠晶一嘢扯住我隻衫袖,扯停咗我,然後問:「識唔識㩒錢?」
「你當我白痴呀?」畢竟我哋兩個係學生以外全校年紀最細嘅兩個,好快就混熟兼講嘢開始唔客氣;當然,係熟朋友嗰隻唔客氣。
「好難講,你咪試吓囉!」佢好整以暇咁等我出醜。
挑!㩒咪㩒,怕你條死𡃁妹有牙咩!我將新鮮出爐嘅銀行卡插入櫃員機,然後拆開張密碼紙,準備輸入密碼。
舐嘢!點解全部係韓文嘅?
「而家係唔係白痴?」惠晶推開我(係,韓妹嚟講,佢算幾粗魯吓),㩒咗個掣,部機退返將卡出嚟。「叫咗你學韓文㗎啦!以後搵我幫你㩒錢每次一盒熊仔餅『차지』!」佢笑住掹埋我張卡,施施然行咗去。
學咪學囉!睇嚟我都冇得再拖喇。
(待續)
為什麼會看到廣告
IF
IF
Medium 累積超過一百萬 claps 嘅廣東話作者。小說 《當首爾仍是叫漢城的那些年》系列、《北角演義》、《初雪》、《中環遊戲》作者。https://medium.com/@herrfung 、 https://t.me/ifpush
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!