當首爾仍是叫漢城的那些年(叄)

2020/08/07閱讀時間約 3 分鐘
既然決定咗留低,我就需要打電話返香港同美國,交待吓啲身後事。
打返香港,主要係想同我阿媽交待一下,佢早幾日先問過我,畢業後有咩打算。我係刻意咁盡量避開我老豆,如果大家仲有記憶的話,應該記得我有個鍾意 verbally 屌我多過鍾意 physically 屌我老母嘅老爸。喺呢個邁向人生新一頁嘅敏感時期,我唔係太肯定我嘅情緒能夠洽當咁處理佢嘅語言暴力。
至於美國,我就要搵我嗰個再見亦是朋友嘅 ex。
佢係我嘅 AP 同大學同學,我哋拍咗拖幾年,半年前協議分手,因為覺得我哋都即將離開校園,各有各發展,喺呢個時候迫對方 keep 住一個承諾好唔公平。分手之後,我哋仍然一齊住,仍然會上床,但係彼此之間再冇任何承諾。佢喺我離開美國之前應承續租我間屋,直到我返去;我而家要叫佢幫我寄啲衫過嚟。就算撇除分咗手仲繼續上床呢啲 bonus,佢真係我一個知心嘅朋友。
但係當有人問起我同佢係咩關係嘅時候,我又真係唔識答。女友?分咗手喇喎;好友,又好似唔止喎;炮友?又冇咁簡單。媽,我好亂呀!
交待完身後事,我就開始利用我仲有兩日嘅空閒時間,周圍咁四處遊盪。由於我盲字都唔識多個(한글;中英文我梗係識啦),我所能夠倚靠嘅,就係到埗時喺觀光公社攞嘅地圖同地鐵路線圖。我沿住地鐵線,睇吓有邊啲近地鐵站而我又有興趣嘅景點去觀光。
喺搭地鐵嘅過程中,我第一樣發現嘅韓國人缺點,就係佢哋行路好粗魯,橫衝直撞,男嘅係咁,女嘅都係咁。短短一個上午,我俾人狠狠地撞咗七八次!最奇怪嘅係啲女係完全唔會保護自己,同啲麻甩佬一樣咁亂撞。有兩三次仲係兜心口車埋我嘅身邊,我隻手臂完完全全可以感受到,佢哋對波一邊又一邊咁掃過我!
老老實實,妳唔介意省我波餅,我介意大庭廣眾咁俾你省呢;我唔係一個咁隨便嘅男人嚟!
喺韓國呢三年係我呢世人接觸(係接觸,唔係摸)最多唔同女性胸部嘅一段日子;紀錄至今仍然未破。
亂行亂盪,我去咗東大門運動場(而家叫「東大門歷史文化公園」),因為本觀光書話我聽呢度有平衫賣,我需要一啲斯文少少嘅衫:我太老定,以為兩三日就走,只係帶咗三件 tee 一條牛,星期五返新工連件似樣啲嘅衫都冇。
行到某商場門口,見到有台燈聲有人勁歌熱舞緊,出於好奇,我停低睇埋一份;其實韓國人嘅歌舞天份都唔錯,睇咗一陣都覺得有板有眼。
音樂停咗落嚟,人群開始散去,我都想離開之際,突然間,前面有個行路唔帶眼兼冇裝倒後鏡嘅女仔,冇打燈冇盛就近距離轉身,結果佢同佢手上嗰杯類似思樂冰物體,一齊猛力撞入我懷內……
我嘅制約反應係好大聲咁「屌」咗一聲,然後退後一步,努力咁想將嗰啲潑喺我身上嘅綠色思樂冰從我件白色polo上面撥走。個女仔同時都撥緊佢自己個身,把口好似念咒咁不斷「I’m sorry! I’m sorry! I didn’t mean it!」𠵱?識英文喎!
佢係我喺韓國接觸到第三個識英文嘅人。我去 KFC 啲店員都唔識英文呀!
我稍稍收斂我嘅怒氣,向個女仔望過去……
然後……到我呆咗。
(待續)
為什麼會看到廣告
IF
IF
Medium 累積超過一百萬 claps 嘅廣東話作者。小說 《當首爾仍是叫漢城的那些年》系列、《北角演義》、《初雪》、《中環遊戲》作者。https://medium.com/@herrfung 、 https://t.me/ifpush
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!