《幻愛》:幻愛見真情,反思歧視及定型觀念

2020/07/13閱讀時間約 2 分鐘
副題1:拍得香港好靚。我真係好_鍾意香港啊。
副題2:我好介意…… 一部咁有誠意嘅作品比人亂咁評論。
終於睇左《幻愛》,可以加入評論,我好興奮啊。
首先想稱讚場景設計,例如用輕鐵拍果種疑幻疑真、患得患失嘅效果拍得好正,啲燈光又拍得靚。揀公屋尼拍都頗有巧思,就算文化背景唔同都可以容易代入處境,好適合介紹比外國朋友睇,佢地應該會對香港嘅公屋環境同文化感到興趣。好感受到近年香港電影嘅畫面、拍攝水準都相當高,開始確立返港式美學,有望慢慢去返8、90年代香港電影嘅高峰,相當感動。
以行動支持創作者!付費即可解鎖
本篇內容共 1108 字、0 則留言,僅發佈於觀影手記
你的見面禮 Premium 閱讀權限 只剩下0 小時 0
慕雲
慕雲
「孤獨感使人擱淺,連結是救贖,我們都是命運共同體」 閱讀|電影|歷史|語學|生活|流行文化|國際時事 https://ko-fi.com/sarenechan 如你願意支持我繼續努力,可以請我一杯茶🍵 Patreon, Medium, Matters 同步更新 @sarenechan14
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!