一篇文摘

2020/09/08閱讀時間約 1 分鐘
2020年8月26日 02:02
剛剛在面書睇到一則分享出來的明報文摘,有一位資深傳媒人摘文,標題係“不論去留 保存香港”。文中有就10點建議香港人可以做嘅事。離不開要保存香港固有文化,如廣東話係香港人既母語;香港制造就是香港制造…等等。難道筆者覺得香港文化會漸漸消失?
空穴來風未必無因,我哋有位局長,三番四次去整頓我哋香港現在嘅教育界,
例如:普通話先係母語,所以母語教學應是用普通話教學。咁我係文盲一個了。
又例如:取消DSE已考嘅考試題目;歷史、政治等敏感課題沒有學術討論間了。很多學者都會說人們要從歷史中學習錯誤,不要犯同一錯誤。照咁睇,你對落班人真係無用。
再例如:檢視及更改通識教科書內容;通識科,照字面解就要通通都識;但偏偏正苦就係要你乜都唔好識。
…等等,正苦開始著手進行思想改變教育。剛好音樂響起LMF嘅WTF,隨之而來係更激嘅W.T.F.H.K.,將我嘅心聲原原本本唱左出黎。
突然間想起那年?97將來臨時,曾經向父母提及過香港既將來會點,係咪應該離開。當年父母選擇留底,不想去做二等公民。我尊重他們的決定,所以留港發展。現在就好似個天畀多次機會我咁,我可以做多一次撰擇。
為什麼會看到廣告
欣怡瀧
欣怡瀧
Better Dead Than Red. 用寫去發洩香港自由正收緊。
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!