十月主題:《清》十三郎

2021/03/23閱讀時間約 1 分鐘
當以為自己好清楚方向時,到靜落嚟呢刻,先發現面前原來係模糊不清。
恐慌來自未知嘅環境,白茫茫一遍,雖然清楚見到身邊人逐一被帶走,離開困局,但你又好似見唔到佢哋將來嘅路,無咩參考價值。然後又唔知幾時開始,發現好多人唔知唔覺咁消失咗係眼前,換上唔同嘅名字。改朝換代,時移勢逆,無一樣野你係可以掌握得到,只可以等人去畀個陷阱你踩,講句其實幫緊你。
爾虞我詐嘅世界,佈滿住宏大嘅人生道理,包裝住自利嘅出發點,但無論如何,咩都唔係問題,最緊要係你願唔願意去玩呢個遊戲,只要你參加呢個遊戲,價值觀就有機會由你去決定,你變成主流、指標、代表人物,甚至係某個世界嘅中心點。
你有無諗過,只要努力做好自己,就可以成為一小眾人嘅標準?真係無吸引令你想試下去玩呢個遊戲?當然,只係有機會,唔係一定得,但唔做就一定無。類似呢啲金句、真理,係現實中都聽唔少,問題唔係你相唔相信會成功,而係當你留係困局,除咗放棄,其實你根本就無得選擇。
咁不如,咩都唔好諗,做咗先算。反正,唔做就企係到,做咗,點都叫做行咗一步?又唔係輸唔起。
不過呢... ...最令我搞唔清呢個世界嘅係... ...
點解我成日都好似畀咗好大壓力喺身邊嘅人到?到底我做錯咗啲咩?
(好想用emjio,因為我唔用,啲人就覺得我鬧緊人、串緊人、講野有刺、落閘放狗、自以為視... ...等等。)
點解?

十三郎
[ 屬精神分裂系作者 ]
出版/作品包括《DSE幻想校園》系列、《留給世上的未來》、《錯的人生,對的人》、《叛神軍團
為什麼會看到廣告
多媒體廢作人
多媒體廢作人
喜歡創作故事的作者。 2016年6月發佈首個作品《叛神軍團》,至今已出版電子書,及持續在網上發佈至今。 同年9月,發佈《音樂漫遊-Slow Music》。 同年11月,首個合寫粵文小說《筆示驅魔傳》,並獨寫版視覺小說。 2017年創作《DSE幻想校園》,並簽約落實印實體書,預計2018年7月出版。
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!