Deep V 熱褲大專生

2022/07/18閱讀時間約 1 分鐘
離開中學要著校服的階段,轉而係大專校院返學,感覺係自由嘅、奔放嘅,學生鍾意著乜就著乜,我呢啲七十後嘅小講師,真係識件旦治咩!
有一個同學仔,經常都著無袖背心返學。係,日日見親佢都係著低胸Deep V背心仔。咁冬天呢,當然都係背心,最多佢只係加件褸咁大把。
我問佢:「老老豆豆你日日都著背心,冇人覺得奇怪咩?」
「有! 上次返大陸過關時,個邊防檢查完證件,專登叫停我,問我點解外面得8度,你都著背心?」學生答。
「咁你點答佢!」
「好在冇乜著衫,如果唔係佢會懷疑我私藏毒品或者走私。」
其實,呢個日日Deep V的學生是男同學,而且唔係香港先生的大隻鋼條身型的!
另一單仲靈異,我通常泊好車都係行上Office,有一日行行下,舉頭一望,未到中秋,但點解見明月,仲係南月球,有啲鬼鬼祟祟的肉在熱褲邊緣走出來。我惟有不停心唸道德經,上一級樓梯有如取西經的煉歷一樣。
當然,大家唔好有咩幻想是什麼索女,而是另一個男同學,老實說,我有啲擔心佢係街會被人非禮。

唔知呢兩位Deep V或熱褲男,依家出嚟做野後,會唔會仍然保持初心,繼續咁著返工?
--------------------------------------------------------------------------
請看官來 https://www.facebook.com/littlelittlelecturer 給我一個讚吧!
    YUN FONG
    YUN FONG
    留言0
    查看全部
    發表第一個留言支持創作者!
    從 Google News 追蹤更多 vocus 的最新精選內容