方丈份人...

2022/07/22閱讀時間約 1 分鐘
直昇機家長雖然未必是主流,但係似乎是愈來愈多,否則有啲學系都唔會專登做家長日,等家長問過飽啦。
縱然不是常見,但一嚟料就擔保您死過億細胞, 好似係。
我哋嘅面試,通常都係10人一組,因為可能有人缺席或遲到,而未必安排到後一段時間嘅人頂上,所以有時係只有小於10人進入面試室。
話說個次面試,入哂嚟之後,課室後面竟然坐多咗個人,唔通咁猛,鬼大佬,我平時都係講吓粗口、係街邊望吓...(你唔明? 唔明都好, 唔明都好), 你唔好嚟攪我吖。
唔係播,係課室個倒影,我見到佢後尾枕㗎! 妖! 原來係人嚟㗎。驚愕後緊係要攞番個勢,問佢:「請問你係咪考生 (我鬼知你係唔係個啲Mature Student吖)?」當然,我心裡有數, 佢係家長。
呢一刻,我要爆啦。
「點解你跟埋入嚟?」
「我驚阿囡豬唔識答,必要時我可以幫佢補充一下。」
「練習就有得補充,面試係無嘢補充嘅。唔該你番出去。」
「哦...」起身之際,再整多句「我唔補充,當我旁聽生聽吓得嗎?」
「可唔可以講你個囡叫咩名?」
方丈今次唔小氣唔得!
請看官來facebook給我一個讚吧!
    YUN FONG
    YUN FONG
    留言0
    查看全部
    發表第一個留言支持創作者!