佢係你老母講你最快釘

2022/07/21閱讀時間約 1 分鐘
係文憑試放榜日,通常學生都係一個人或聯群結隊的來到統一收生中心,但是偶爾都都父母帶同子女一起來的。
有一年,有位老母同埋阿仔嚟到中心門外,當佢地兩個坐低後,阿仔就一言不發,咀爸好像貼了萬能膠似的,所以我溫柔地問佢:「係咪覺得考得唔係幾好,所以有少少徬徨同埋唔開心?」
我聽到回覆,我真係聽到回覆,好像電影的讀心術一樣,真係人沒有開口,但我聽到聲音...
咪住,明明係仔仔,點解把聲係中年大媽聲? 原來答我的不是這位後生仔,而係佢老母答「梗係差啦,差到佢老母都唔認得呀!」
咁係唔係即係你唔認得佢? 你有冇帶錯隔離屋阿明仔嚟?
我無視佢老母,只是聚焦係個年輕人度。

「年輕人,不如你講下有咩諗緊?」認唔到佢嘅老母又搭口:「佢冇野好諗㗎啦!」你諗佢冇野諗,你不如諗下我有冇嘢諗?
來來回回,每一次我問,答的總是佢老母,真係佢老母!
糾纏一輪,佢個仔終於開口話:「我想做科學家!」
我差啲衝口而出,「好! 你不如發明一樣嘢,可以一按按鈕就可以射你老母上中國太空站。」

最後,阿老母幫佢填完表後,就帶走左佢唔知有冇認錯的仔走左了!
希望佢真係成為科學家啦,救救人類。
請看官來facebook給我一個讚吧!
    YUN FONG
    YUN FONG
    留言0
    查看全部
    發表第一個留言支持創作者!