恐怖路姆西

2022/07/25閱讀時間約 1 分鐘
你以為這個世界上只有塔利班和某些流氓國家才是恐怖分子? 其實,好多家長都係恐怖過恐怖份子的!
如果,你嘅仔囡仲係幼稚園生或小學生的話,你緊張到要陪出陪入、事事代勞的話,實在沒有人會怪責你。但係,佢地已經中學畢業了,都仲要不停管佢、幫佢,你想佢第二時帶埋老母返工?
之前提過中學文憑試(DSE)放榜後的家長百趣,無可否認,阿仔阿囡放榜,心急如焚,都唔怪得哂你。我試過在面試時遇見過一些恐怖事...
是咁的,有一年的放榜,我負責統一收生中心禮堂的「牛群管理」(Crowd Control),見到個家長係度陪住阿囡,其實禮堂門外已經寫明只限考生進入,就算當佢有少少眼疾睇唔清楚,但係入到嚟都應該feel到唔對路啦,個個雙十年華,得你一個Old Biscuit (老餅),當然可以係你又考DSE、阿囡又考DSE啦,所以我走埋去問佢:「請問你係家長定考生?」
「其實我想陪吓阿囡。」
「不如咁吖,你係canteen等等佢。」
以上兩句對話,我哋loop咗4次,終於佢離開咗個hall,但係你唔好以為佢真係走左去canteen,你太低估佢嘅戰鬥力啦,佢仲係出面塊落地玻璃度裝。
最後我都頂佢唔順,走出去佢同講「放心啦,你俾阿囡去試啦,你陪到佢一時,都陪唔到佢入去啦! 你係canteen食住紅豆冰等佢啦!」差啲話最多張單入我數。
依上文的對話態度,大家都應該知道,我係無功而還的。而佢夠囡由hall行上課室interview之時,佢仲隔住玻璃揮哂手,就好似小學校巴開車,啲家長像追明星咁追校巴咁嘅款,如果我係阿囡,就一定囉到爆廠啦!
不過最慘就係,呢幾年愈來愈多家長陪嚟,所以學校加推咗一個waiting room俾家長,真係無說話好講,不如你一槍打死我啦!
請看官來facebook給我一個讚吧!
    YUN FONG
    YUN FONG
    留言0
    查看全部
    發表第一個留言支持創作者!