泰勒絲發布 Lover 專輯的棄歌?| Taylor Swift All of the girls

2023/03/18閱讀時間約 1 分鐘
歌詞
[Verse 1]
When you think of all the late nights
試著去回憶過去經歷的那些夜晚
Lame fights over the phone
手機裡無數次荒謬的爭吵
Wake up in the mornin' with someone
醒來時明明枕邊有人相伴
But feelin' alone
卻還是感到寂寞
[Refrain]
A heart is drawn around your name
一顆心緊緊繫著你的名
In someone's handwriting, not mine
寫下你名的卻從不是我
We're sneakin' out into town
你我偷偷溜進城裡 Holdin' hands, just killin' time
雙手相牽 一切只為消磨時間
[Pre-Chorus]
Your past and mine are parallel lines
你我的過去像對沒交集的平行線
Stars all aligned and they intertwined
星星終會找到彼此而排列聚首
And taught you
讓我來好好教你
The way you call me "baby"
該用什麼方式叫我寶貝
Treat me like a lady
要小心呵護善待我
All that I can say is
我所能說的只有
為什麼會看到廣告
21會員
338內容數
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!