Taylor Swift - All of the girls you loved before 那些你愛過的女孩們

yua
發佈於Lover
閱讀時間約 6 分鐘
LOVER專輯裡面的棄曲!這首對我來說有點倒吃甘蔗的感覺,第一次聽覺得滿平順沒記憶點就過去了
(還有就是我等S&S很久了XDDDD)後來越聽越喜歡,而且好甜!!
應該是每個戀愛中的人都能體會的感覺,我跟男友對彼此都有這種想法
「我歷經了這麼多狗屁倒灶的事情就是為了遇見你,一切都值得」
PS我覺得這首真的比佛歌還是ME!都好啊完全可以替換掉XD
可以理解有人說調性跟LOVER不搭啦確實,但個人感覺FALSE GOD差不多也是這種平淡味道
When you think of all the late nights
Lame fights over the phone
Wake up in the mornin' with someone
But feelin' alone
當你想起那些夜色闌珊時的爭端
怒罵著電話著的另一頭
早晨來臨,與枕邊人一同睜開雙眼
卻感受到無比空虛
A heart is drawn around your name
In someone's handwriting, not mine
We're sneakin' out into town
Holdin' hands, just killin' time
在你的名字周圍描繪了一顆愛心
那是某人的傑作,你還不屬於我
我們偷偷溜進車水馬龍之中
緊握著彼此的雙手,還不知道這段感情的去向
Your past and mine are parallel lines
Stars all aligned and they intertwined
And taught you
The way you call me "baby"
Treat me like a lady
All that I can say is
你我之間,本只是素昧平生
當星辰劃破天際,世界變得色彩斑斕
這一切都教會了你
你呼喚我那寵溺的語氣
你對待我有如淑女般的紳士
對此,我的回應是
All of the girls you loved before (Ooh)
Made you the one I've fallen for
Every dead-end street led you straight to me
Now you're all I need, I'm so thankful for
All of the girls you loved before
But I love you more
那些你愛過的女孩們啊
使你成為了我瘋狂著迷的情人
每一次的絕路逢生,都是為了遇見我
而你是我唯一渴求的存在,我是如此的感謝
那些你愛過的女孩們啊
但我更愛你
When I think of all the makeup
Fake love out on the town (Ooh)
Cryin' in the bathroom for some dude
Whose name I cannot remember now
當我想起那些紛爭後的重修舊好
喧囂紅塵之間,舌燦蓮花的情話
在淋浴間為了某個渣男放聲大哭
如今我卻不記得他的名字
Secret jokes all alone
No one's home, sixteen and wild (Ooh)
We're breakin' up, makin' up
Leave without sayin' goodbye (Ooh)
那些無人能懂的笑話
無人的家中、學生時代的放蕩不羈
我們若即若離、分分合合
勞燕分飛卻沒有一句再會
And just know that
It's everything that made me
Now I call you "baby"
That's why you're so amazing
而你得知道
那些失敗成就了我這個人
你呼喚著我寶貝
使我沉醉於如此美好的你
All of the girls you loved before (Ooh)
Made you the one I've fallen for
Every dead-end street led you straight to me
Now you're all I need, I'm so thankful for
All of the girls you loved before
But I love you more
那些你愛過的女孩們啊
使你成為了我瘋狂著迷的情人
每一次的絕路逢生,都是為了遇見我
而你是我唯一渴求的存在,我是如此的感謝
那些你愛過的女孩們啊
但我更愛你
Your mother brought you up loyal and kind
Teenage love taught you there's good in goodbye
Every woman that you knew brought you here
I wanna teach you how forever feels like
你母親贈與你的天賦,良善與忠誠
學生時期的戀愛教會你了放手和善終
每一位你遇見的女人都引領你走到這一步
而我想讓你知道永恆的愛是怎麼樣的感受
The girls you loved before (Ooh)
Made you the one I've fallen for
Every dead-end street (Dead-end street) led you straight to me (Straight to me)
Now you're all I need (All I need), I'm so thankful for
All of the girls you loved before
But I love you more
那些你愛過的女孩們啊
使你成為了我瘋狂著迷的情人
每一次的絕路逢生,都是為了遇見我
而你是我唯一渴求的存在,我是如此的感謝
那些你愛過的女孩們啊
但我更愛你
(I love you more)
(I love you more)
但我更愛你
但我更愛你
    25會員
    72內容數
    the blues and then purple pink skies.
    留言0
    查看全部
    發表第一個留言支持創作者!