[韓中翻譯] JIHYO 지효 - Killin' Me Good

閱讀時間約 6 分鐘
圖片來源:JIHYO 지효 'Killin' Me Good' on YouTube

圖片來源:JIHYO 지효 'Killin' Me Good' on YouTube

JIHYO 지효 - Killin' Me Good
2023年8月18日

Yeah
Yeah, ooh

Something that I can't deny
有些事我無法否認
처음 입을 댄 그 순간
第一次接吻的瞬間
온몸이 느끼는 뭔가
全身的感受
Something that I can’t explain
有些事我無法解釋
하지만 너무 특별해
但是很特別
눈을 감고서 집중해
閉上眼睛 集中精神

몸이 떠오르는 시간
身體浮起來的時候
내 안에 들리는 소리만
只會聽從我心中的聲音
듣고 그대로 따라갈래 (That's what you do)
要跟著我的聲音走(就是你在做的事啊)
I'm losin’ all my senses
我快要失去了我的理智
You're takin' me to places
你太讓我著迷了
And you know all that I can say is
你也知道,我只能說

Killin' me, killin' me good, good, good (So good, so good)
完全被你打敗了
Feelin' things I never knew that I could, ooh, ooh, ooh-ooh
感受到了我從未知道我可以的事
네가 만들어주는 이 기분 (So good, so good)
你讓我感受到的情感(真好,真好)
십 초마다 생각이 나 내 모습에 내가 놀라
每隔十秒都會想起來 連我都被我自己嚇到
You're killin' me, killin’ me good
你這樣打敗我

You’re makin' me feel something new, hey
你讓我感受到了前所未有的感覺
You’re makin' me feel so brand new
你讓我感受新穎

나보다 날 더 잘 아는 거야
比我更了解我
Oh, you keep on making me say "Oh, my, oh, my"
你讓我不斷地說出「我的天」
Don't stop, 두 단어만 끝없이
別停下,不停在你耳邊
네 귀에 속삭이지 Take me so high
竊竊私語 讓我感到很嗨

나에게 널 맡길 시간
該是你託付給我的時候了
이제 널 위해 준비한
現在給你看看
날 보여줄게 너에게만 (That's what I’ll do)
為你準備的我(這就是我會做的)
I'll let you lose your senses
我會讓你失去理智
And make you go to places
讓你為我著迷
Then I know all that you can say is
那我就會知道 你能說的就是

You're killin' me, killin' me good, good, good (So good, so good)
你徹底地打敗了我
Feelin' things I nevеr knew that I could, ooh, ooh, ooh-ooh
讓我感受到了新穎的感覺
네가 만들어주는 이 기분 (So good, so good)
你讓我感受到的情感(很棒,很棒)
십 초마다 생각이 나 내 모습에 내가 놀라
每隔十秒就會想起來 連我都被我自己的模樣嚇到
You're killin' me, killin' mе good
你就這樣打敗我

You're makin' me feel something new, hey
你讓我感受到前所未有的感覺
You're makin' me feel so brand new
你讓我感受新穎

Oh-oh
날 솔직하게 해
讓我誠實的說出來
모두 표현하게 돼
全部表現出來
그래서 또 내 입에서 나오는
所以從我嘴裡說出來的
Oh-oh
넌 위험하게 달콤해
你危險又甜蜜
그래서 난 계속 원해
所以我一直一直地想要
I just can't help but to say
我只是忍不住說

Killin' me, killin' me good, good, good (So good, so good; Yeah, yeah)
完全被你打敗了
Feelin' things I never knew that I could, ooh, ooh, ooh-ooh (Ooh)
感受到了前所未有的感覺
네가 만들어주는 이 기분 (So good, so good; 네가 만들어주는 이 기분)
你讓我感受到的情感(真好,真好)
십 초마다 생각이 나 (생각이 나), 내 모습에 내가 놀라 (내가 놀라)
每隔十秒都會想起來 連我都被我自己的模樣嚇到
You're killin' me, killin' me good
你這樣打敗我

You're makin' me feel something new, hey
你讓我感受到前所未有的感覺
You're makin' me feel so brand new
你讓我感受新穎
You're makin' me feel something new, hey (Ooh)
你讓我感受到前所未有的感覺
You're makin' me feel so brand new
你讓我感受新穎
You're killin' me, killin' me good
你就這樣打敗我


JIHYO 지효 - Killin' Me Good
原創作者:GG Ramirez, J.Y. Park, Lindgren, Marcus Lomax, Melanie Fontana

搬運翻譯歌詞請註明:INFJ歌詞翻譯站

這裡集結了所有我們製作的 K-pop 韓國流行音樂翻譯,我們將努力的按照原意翻譯歌詞。
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!