我是人妖(笑話)

2023/09/23閱讀時間約 1 分鐘

母親生氣地說:兒子,成熟些啦!枉我供你讀那麼多書,你居然讀屎片!

兒子幽默地說:阿媽,妳供我讀書為了什麼啊?我長大想讀書,有些人會說我廢人來的!因為讀書沒有錢收的!那些人什麼都用錢來衡量,那麼我想所有學科都讀都會被人說是廢人來的!我想做鬼谷子這種博學多才的人都不行!真是男人無才無知便是德啊!哈哈

兒子面容扭曲地扮無知的人說:我什麼都不知道的我!我連自己是誰人都不知道啊!我是人妖來的!(如有雷同,實屬巧合)(漢語版)


母親生氣咁講:阿仔,生性啲啦!枉我供你讀咁多書,你居然讀屎片!

兒子幽默咁講:阿媽,妳供我讀書做乜啊?我大個想讀書,啲人會話我廢人嚟架!因為讀書冇錢收嘛!啲人乜都講錢,咁我想乜科都讀都畀人話係廢人嚟架!我想做鬼谷子呢種博學多才既人都唔得!真係男人冇才冇知便是德啊!哈哈

兒子面容扭曲咁扮無知既人講:我乜都唔知架我!我連自己係邊個都唔知啊!我係人妖嚟架!(如有雷同,實屬巧合)(廣東話版)



    4會員
    221內容數
    我會將自己寫笑話的經驗分享給大家。
    留言0
    查看全部
    發表第一個留言支持創作者!