Lost Frequencies & David Kushner - In My Bones【英文歌曲翻譯】

2024/04/26閱讀時間約 0 分鐘

[Intro]

Baby, I feel it

寶貝,我感受到了

I feel it in my bones

我在骨子裡感受到了

Baby, I feel it

寶貝,我感受到了

More than you'll ever know

比你想象的更多


[Verse 1]

Something in the darkness that you hide

你隱藏在黑暗中的某件事

There's something that you don't wanna show

有些事你不想展示

You're reaching for a light that you can't find

你在尋找一束你找不到的光

Well, I'm knocking at your door

而我在敲打你的門


[Pre-Chorus]

If my eyes were closed

如果我閉上雙眼

I could follow where you go

我也能追隨你去的地方

Give me highs and lows

給我高潮和低谷

Love me every way you know

用你所有的方式愛我


[Chorus]

Baby, I feel it

寶貝,我感受到了

I feel it in my bones

我在骨子裡感受到了

Baby, I feel it

寶貝,我感受到了

More than you'll ever know

比你想象的更多

You're just what I'm needing

你就是我所需要的

I need it in my soul

我需要它滲透我的靈魂

Baby, I feel it

寶貝,我感受到了

I feel it in my bones

我在骨子裡感受到了


[Verse 2]

Chasing all the shadows on your skin

追逐著你皮膚上的所有陰影

Watching as they dance in the light

看著它們在光中起舞

Tell me all your secrets worth keeping

告訴我所有值得保留的秘密

I'll hold 'em till thе day that I die

我將它們守護到我生命的最後一天


[Pre-Chorus]

If my eyes wеre closed

如果我閉上雙眼

I could follow where you go

我也能追隨你去的地方

Give me highs and lows

給我高潮和低谷

Love me every way you know

用你所有的方式愛我


[Chorus]

Baby, I feel it

寶貝,我感受到了

I feel it in my bones

我在骨子裡感受到了

Baby, I feel it

寶貝,我感受到了

More than you'll ever know

比你想象的更多

You're just what I'm needing

你就是我所需要的

I need it in my soul

我需要它滲透我的靈魂

Baby, I feel it

寶貝,我感受到了

I feel it in my bones (In my bones)

我在骨子裡感受到了(在我的骨子裡)


[Outro]

Baby, baby, I feel it

寶貝,寶貝,我感受到了

Baby, I feel it in my bones

寶貝,我在骨子裡感受到了


9會員
117內容數
不專業翻譯
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!