關於搵工(FB Page Post 抄錄)

閱讀時間約 1 分鐘

見到有師兄分享返工,講下搵工同學野(講技術),其實兩者冇conflict ,啲老屎忽成日棍鳩你第一份IT工要唔怕辛苦,因為學到野,又係忽悠。


拿拿拿,點樣學野之後先講,呢啲天資性格,語文能力緊要過努力。你返好忙既工,係咁趕工同Debug學條毛,debug雖然話好難避免,但程式設計得唔好,就更多bug,而且更難debug,向code海做呢啲野,係學唔到野。唯一話學野係testing,但真係好悶,件野唔係自己寫,testing更悶更難入手。


Hea工就唔同,大把時間學自己想學既野,仲而hea公司通常都有資源。仲有機會自己lead住做,hea工鬼同你爭咩?其實你勁唔勁係相對既,個世界永遠都係一山還有一山高,我就夠瞻講財經都唔敢講IT,因為IT真係太多高手,炒股?九成人輸錢,定期已經勁佢哋好多。要做IT一帆風順,首先要避免同事間技術競爭,因為大家返工係求財。要避免競爭,就要唔好去打真軍既IT公司返工,你去茶記搞IT,一定最勁係你,然後向水吧學識沖奶茶既絕技,再返IT公司朝朝為老細準備杯香滑奶茶或咖啡,識唔識寫code係咪真係咁重要?(茶記只係比喻,實際可能係去電子廠搞web,去寫application 既公司搞sensor,咁咪容易獨當一面囉)

4會員
8內容數
某大機構的IT狗店小二,催Vendor做野關我事,買server裝硬碟又係我,Config Router係我,啲垃圾code執手尾又係我,老細唔識用Word來問我,Windows撞錯密碼比人lock左都打比我,會議室支燈開唔到都關我事,同大陸佬用普話話開會都係我,不過我仲有時間睇股票,你都係唔好問我係做乜好啦。
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!
你可能也想看
創作者要怎麼好好休息 + 避免工作過量?《黑貓創作報#4》午安,最近累不累? 這篇不是虛假的關心。而是《黑貓創作報》發行以來可能最重要的一篇。 是的,我們這篇講怎麼補充能量,也就是怎麼休息。
Thumbnail
avatar
黑貓老師
2024-06-29
防曬產品係數測試報告彙整(2024年)從2014年起,自己對於市售防曬產品的效能產生了濃厚的興趣。因為當時候發現不少產品的防曬係數其實標示是有問題的,像是原本應該是人體測試的SPF與PA數值,實際上沒有做,只用機器測試的數據來充當,但這兩者卻有很大的差異。像是防曬係數其實有強度、廣度與平均度三個面向需要一起判斷,但多數廠商並沒有完整標示
Thumbnail
avatar
邱品齊皮膚科醫師
2023-04-27