銷售工程師 (Sales Engineer) 係點嘅工作呢?

2018/09/02閱讀時間約 3 分鐘
接下來我想在這裡講各行各業嘅真實情況。我成日都覺得一般外界對於職業嘅介紹根本係誤人子弟。各行業嘅實際情況一定要及早讓學生知道,咁樣佢地先可以判斷自己適唔適合該行業,然後就唔會係大專揀錯科,繼而白白浪費了青春。
第一次我就講返自己嘅職業 - 工程師。係香港讀工程,主要有兩條出路,一係做IT,另外就係地盤。而我就係後者。 其實工程師又咪係地盤佬......
通常讀完機械/電子/屋宇設備工程出來係建築業界可以有幾個選擇:
1. 大判 (人工較高, 冇做過)
2. 顧問 (個名好聽啲, 人工不太高, 冇做過)
3. 分判商 (人工中等)
4. 供應商 (人工睇你搵唔搵到生意)
今篇首先講供應商。 我一畢業唔知痴左邊條筋,走左去做 屋宇設備嘅供應商。卡片的工作職位幾好聽架,叫做「助理銷售工程師」。係「工程師」呀!想不到一畢業就成為工程師,當時心中實在有一股感動。
工作環境主要係辦公室, 相比起頭三種工種算係舒服好多。其實供應商即係工程界嘅sell屎,你嘅主要工作就係同分判商嘅工程師打好關係, 定期請佢地飲茶食飯,介紹下啲新產品;返到公司就打下報價,將產品嘅 Catalogue及相關報告電郵給他們做submission。
以行動支持創作者!付費即可解鎖
本篇內容共 1399 字、3 則留言,僅發佈於一個人的廢畫
    一個人
    一個人
    一名註定買不到樓的香港八十後。著有繪本「廢柴人有嘢講之SoSadBut豬」的。大學時期讀自己無興趣的科目,畢業後打一份自己討厭的工作,每日過着行屍走肉的奴役。某日終於再也忍受不了,突然拿起筆在畫火柴人漫畫,一直畫到現在。可能是世界上畫功最差的漫畫家。
    留言0
    查看全部
    發表第一個留言支持創作者!