關於搭車瞓覺呢回事

2020/11/09閱讀時間約 3 分鐘
最近睇返自己嘅文,突然發覺原來都好耐冇寫口語(廣東話)嘅文,內疚完之後,就要行動,於是就有咗呢篇嘢。
而家動筆寫呢篇文嘅時候,正係五點半至六點嘅黃金塞車時段。塞車嘅憂鬱,唔同地方都有自己嘅演繹方式。而屬於香港嘅,就有分狗鐵、巴士同私家車三大類。個人覺得若論塞同迫鐵路,日本比較值得講,香港狗鐵又貴又廢,最重要係冇日本嗰種推人入車廂嘅震撼畫面,所以唔多想講。另外鄙人為一介廢青,冇車亦冇車牌,冇機會喺私家車入面體驗車笛奏鳴曲,寫唔到呢方面嘅鬱躁。
有見及此,我今次係寫塞巴士嘅哀愁。
塞巴士嘅情況,理所當然,分坐同企兩種。由於企實在係慘得嚟又簡單 —  — 咪即係罰企之餘仲要同慣性對抗囉,因此冇乜嘢好寫。
至於坐的話,就不得不提個人習慣。基於遺傳問題,我深得阿媽真傳,一上巴士,就會瞓覺。兩眼一開一合間,已經到站,夠鐘落車,彷如打機用傳送點一樣咁方便。呢點由細到大成日俾我老豆笑。
睇到呢度,可能你會即刻有個疑問:「既然你話自己一上車即瞓,噉呢篇文係你夢遊嗰陣打嘅?」喺度解釋返,我呢個一上車即瞓嘅技能,自從我買咗智能電話同上咗台之後就慢慢冇咗。無他,手揸住部機,你可以做嘅事實在太多,玩玩吓就夠鐘落車。我哋有咗智能電話之後,生活快咗方便咗,但係時間亦都少咗,箇中原因個個不同,然而殊途同歸。
不過講還講,有咗部機之後,塞車嗰陣嘅抑鬱又的而且確少咗。理由好簡單,就係你唔使再好似以前噉只能望住窗外面慢慢移動嘅風景。上Facebook、Instagram、X登,再唔係打吓機,聽吓歌,塞兩三個鐘都唔係問題啦。你要擔心嘅只係你夠唔夠電同使唔使去廁所啫。
返返嚟,上述嘅情況只係適用喺頭幾年。如果講緊近一兩年嘅我,其實搭車嗰陣主要都係瞓覺。同時間,喺我嘅觀察,雖然車上面的而且確有人用電話,但係主流嘅仍然都係瞓覺。返工返到要喺車上面偷時間休息,或者呢個就係香港人嘅悲哀啦。
講到瞓,喺車上面瞓教,其實都係一門學問嚟。事關你唔需要好似企咁辛苦,但係你一瞓著咗嗰陣,都係唔知自己做緊咩㗎嘛?先唔好講擘大個口流晒口水嗰啲,始終只要你啲口水唔滴到人嘅,都唔影響人嘅,最多樣衰啲啫。只不過我見過唔少人,係會瞓埋過人哋嗰邊(包括我自己在內)。而弔詭嘅係,通常瞓到歪嚟歪斜嘅都係呀叔,或者少數後生(睇你好唔好彩同唔同我同車)。反正我就未試過有女性瞓咗埋嚟(不限年齡)。呀,其實都冇乜女人會坐埋嚟我隔籬位(笑)。
上面講過,我而家搭車嗰陣都好少用電話,其實諗深一層,呢個講法係唔準確,甚至係有錯。因為我只係唔會再點用電話嚟打機——唔知點解,唔係好鍾意玩音樂遊戲以外嘅電話遊戲,但係一玩音樂遊戲,我就會出好多手汗,所以都係不能多玩。結果我最常都係用部電話嚟聽歌。最近搭車返屋企嗰陣都係聽松任谷由実喺2016年推出嘅專輯宇宙図書館。最大原因主要係因為香港已經開始入冬,五點半至六點呢呢個時段正處於地面開始黑,但係天邊仲有啲餘輝嘅時間,非常適合聽呢隻碟。若然有聽下日文歌,又會喺呢個時段放工放學嘅人不妨一試。
2會員
13內容數
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!