鯊鯊日常 || 鯊鯊伙伴的信條

閱讀時間約 2 分鐘
身體不太舒服,抱著鯊鯊準備要休息時..
突發奇想,決定改編《步槍兵的信條》來

原版:
<My Rifle / Rifleman's Creed>
This is my rifle. There are many like it, but this one is mine. My rifle is my best friend. It is my life. I must master it as I master my life. Without me, my rifle is useless. Without my rifle, I am useless. I must fire my rifle true. I must shoot straighter than any enemy who is trying to kill me. I must shoot him before he shoots me. I will....

《我的步槍 / 步槍兵的信條》
這是我的步槍。雖有很多相似的,但這一把是我的。我的步槍是我的摯友,如同我的生命。我將運用它如同運用我的生命。步槍沒了我便是廢物,我沒了步槍便成廢人。我將準確地發射我的步槍,我將比敵人打得更准,我將在他擊中我之前擊中他,我會擊中的。

改編後:
<My Shark / Xiayu's Creed>
This is my shark. There are many like it, but this one is mine. My shark is my best friend. It is my life. I must master it as I master my life. Without me, my shark is lonely. Without my shark, I am lonely. I must take care my shark true. I must accompany friendlier than any people who is trying to win her over. I must kiss her before others kisses her. I will....

《我的鯊鯊 / 鯊鯊伙伴的信條》
這是我的鯊鯊。雖有許多相仿的,但這一隻是我的。我的鯊鯊是我的伙伴,如同我的生命。我將運用它如同運用我的生命。鯊鯊沒了我便是孤獨,我沒了鯊鯊便是寂寞。我將友善地陪伴我的鯊鯊,勝於要搶走她的人。我將在他人親她之前親到她,我會成功的。

.



.



.


來附上可愛的鯊鯊('▽'〃)/
晚安。(午lah
by.親吻鯊鯊的夏雨
夏雨
夏雨
啊? 你來啦 那是時後來自我介紹了OHO 這邊是抱著鯊鯊的夏雨 在我的文章中,有嚴肅的,也有輕鬆的 比如談論/統整議題,以及鯊鯊的可愛日常 總之.. 未來還請多多指教了
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!
夏雨 的其他內容
我要買下IKEA所有的鯊鯊OHO
閱讀時間約 1 分鐘
鯊鯊日常 || 母女鯊
閱讀時間約 1 分鐘