顯現者應被告知及分享訊息

2022/03/13閱讀時間約 1 分鐘
我們的 Aura(能量場)可能是封閉的,但我們在這裡是可以被接近的。這是一件美妙的事情。有一天,有人跟我談起你如何接觸到 Manifestor(顯現者)。我對他們說,有兩件事你不能和 Manifestor 做。你不要問他們,也不要告訴他們。我們在這裡不是為了被問。我們在這裡不是為了被告知該做什麼。我們在這裡是為了被告知(訊息)。
這是關於這個詞的事情之一,它對我們來說是多麼重要。如果我的伙伴讓我做什麼,我的膽子就會大起來。如果我被要求做某事,我的怒火就會上升。但是,如果我聽說了一些事情,我可能會採取行動。如果我聽說冰箱裡剛好沒有黃油,我作為一個 Manifestor,可能就會起身去拿一些。
這是關於我們與他人的關係需要理解的。是的,我們可以被接近,我們可以在與那些可以接近我們的人的關係中表現得非常熱情和非常有愛。但不是問我們或告訴我們,而是與我們分享訊息。這就是它的意義所在。
讓Manifestor 在他們的權力過程中決定他們要採取行動的是什麼。要看到,當有人向你走來,他們想問你或想告訴你,而他們不認識你時,如果他們想和你討論什麼,那是另一回事。如果他們想和你談論一些事情,那就是另一回事了。
Our aura may be closed, but we are here to be approached. It's a wonderful thing. Somebody the other day was talking to me about how you reach out to Manifestor. And I said to them that there are two things that you don't do with a Manifestor. You don't ask them and you don't tell them. We're not here to be asked. We're not here to be told what to do. We're here to be informed.
It's one of the things about this word and how important it is for us. If my partner tells me to do something, my hackles go up. If I'm asked to do something, my hackles go up. But if I hear about something, I may act. If I hear that there happens to be no butter in the fridge, I, as a Manifestor may just get up and go get some.
It is something to understand about our relationship with the other. Yes, we can be approached, and we can be very warm and very loving in our relationship with those that can approach us. But is not about asking us or telling us, it's about sharing with us information. That's what it's about.
Let Manifestors decide in their process of Authority what it is that they are going to act on. It's something to see that when somebody comes at you and they want to ask you or they want to tell you, and they don't know you, if they want to discuss something with you, that's a different story. If they want to talk about something with you, that's a different story.
~Ra Uru Hu
為什麼會看到廣告
70會員
512內容數
自學自修實踐及分享 Human Design 人類設計/人設圖/人類圖。
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!