多讀, 就會了嗎?

2022/09/04閱讀時間約 1 分鐘
在讀: 閱讀素養:黃國珍
剛讀以下:
"世界上最遙遠的距離
不是生與死的距離
不是天各一方
而是, 我就站在你面前
你卻不知道我愛你"
(此句也真是感動了我!)

原來這不是出自泰戈爾Tagore 呢, 是出自
張小嫻!
點解我去讀此書, 就是因為我沒素養, 我想有囉!
閱讀既動機, 只有一個, 就是你唔識, 就會想去搵出答案!
然而點Q解TWITTER咁成功? 因為時間有限, 唔該你快D2句就講哂重點喇!😆🤣
知是知, 不等於識! 我晨早就知喇,
比D時間去讀完它...佢話實踐閱讀素養, 前進未來......!!!!
為什麼會看到廣告
    12會員
    86內容數
    Curiosity sparks a lifelong commitment to explore, question, and understand, fostering personal growth
    留言0
    查看全部
    發表第一個留言支持創作者!