John Legend - All of Me 歌詞翻譯

2023/05/22閱讀時間約 6 分鐘
What would I do without your smart mouth?
失去了你的伶牙俐齒,我該怎麼辦?
Drawing me in, and you kicking me out
你時而靠近我,時而又遠離我
You've got my head spinning, no kidding, I can't pin you down
這令我感到迷惑,真的,我無法讓你對我做出任何承諾
What's going on in that beautiful mind
你美麗的內在令人捉摸不透
I'm on your magical mystery ride
我在你的神秘裡展開了一段神奇的旅程
And I'm so dizzy, don't know what hit me, but I'll be alright
這讓我感到頭暈目眩,就好像被什麼擊中了,但我會沒事的
My head's under water
我的腦袋沉浸在水中
But I'm breathing fine
但我卻能自在呼吸
You're crazy and I'm out of my mind
你瘋了,我也瘋了吧
'Cause all of me
因為我全心全意
Loves all of you
愛著全部的你
Love your curves and all your edges
愛你的所有乃至你的稜角
All your perfect imperfections
你所有的不完美都如此完美
Give your all to me
把你全部交給我吧
I'll give my all to you
我也會這麼做
You're my end and my beginning
我所有的開端和結束都是你
Even when I lose I'm winning
即使當我輸了,因為你我也是贏家
'Cause I give you all of me
因為我將一切都給你了
And you give me all of you, oh oh
而你也是
How many times do I have to tell you
不記得這些話說過多少次了
Even when you're crying you're beautiful too
即使哭泣,你在我眼中依然很美
The world is beating you down, I'm around
儘管這世界擊敗你,我也會陪在身旁
through every mood
無論你悲或喜
You're my downfall, you're my muse
你能使我墜落,你就是我的謬思
My worst distraction, my rhythm and blues
你總讓我分心,你就是我的R&B
I can't stop singing, it's ringing, in my head for you
我無法停止歌頌,我的腦海裡不斷響起旋律
My head's under water
我沉浸在水中
But I'm breathing fine
卻仍呼吸自如
You're crazy and I'm out of my mind
你瘋了,我又何嘗不是
'Cause all of me
因為我全心全意
Loves all of you
愛著你的每個部份
Love your curves and all your edges
愛你所有的曲線和稜角
All your perfect imperfections
你的不完美也如此完美
Give your all to me
給我你的全部吧
I'll give my all to you
我也會那麼做的
You're my end and my beginning
我自始至終,都只有你
Even when I lose I'm winning
即使我落敗了,因為有你我也是贏家
'Cause I give you all of me
因為我將自己全心全意奉獻給你
And you give me all of you, oh oh
而你也是
Give me all of you
給我你的全部吧
Cards on the table, we're both showing hearts
所有的底牌都不再隱藏,彼此釋出真心
Risking it all, though it's hard
冒著風險,即使路途艱難
'Cause all of me
因為我全心全意
Loves all of you
都愛著你的全部
Love your curves and all your edges
愛你的所有曲線和稜角
All your perfect imperfections
愛你所有完美的不完美
Give your all to me
交給我你的全部
I'll give my all to you
我也將給你我的所有
You're my end and my beginning
我的開始和結束都是你
Even when I lose I'm winning
儘管我輸了,我也會是贏家
'Cause I give you all of me
因為我交出所有的自己予你
And you give me all of you
你也將一切都給了我
I give you all of me
我交出所有的自己予你
And you give me all of you, oh oh
你也將一切都給了我
elodie
elodie
最近更新很多 因為目前ㄉ職業是無業遊民…:))
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!