Ariana Grande - we can't be friends(wait the your love)

2024/03/15閱讀時間約 4 分鐘


[Verse 1]

I didn't think you'd understand me

我沒想到你會理解我

How could you ever even try?

你怎麼會試著理解呢?

I don't wanna tiptoe but I don't wanna hide

我不想偷偷摸摸的,但也不想藏起來

But I don't wanna feed this monstrous fire

但我不想助長,這股龐大的火勢

Just wanna let this story die

只想讓這個故事結束

And I'll be alright

而我會好起來的


[Chorus]

We can't be friends

我們不能做朋友

But I'd like to just pre-tend

而我願意憑空想像

You cling to your papers and pens

你執著於你的工作或事情

Wait until you like me again

等待直到你再次喜歡我


[Post-Chorus]

Wait for your love

等待你的愛

My love, I'll wait for your love

我的愛,我會等待你的愛


[Verse 2]

Me and my truth, we sit in silence

我和真實的我,安靜地共處

Mm, baby girl, it's just me and you

嗯,寶貝,只有我和你

'Cause I don't wanna argue but I don't wanna bite my tongue

因為我不想爭吵,但也不想保持沉默

I think I'd rather die

沉默讓我寧願死去

You got me misunderstood

你誤會了我

But at least I look this good

但至少我看起來還不錯


[Chorus]

We can't be friends

我們不能做朋友

But I'd like to just pre-tend

而我願意憑空想像

You cling to your papers and pens

你執著於你的工作或事情

Wait until you like me again

等待直到你再次喜歡我


[Post-Chorus]

Wait for your love

等待你的愛

My love, I'll wait for your love

我的愛,我會等待你的愛

I'll wait for your love

我會等待你的愛

My love, I'll wait for your love

我的愛,我會等待你的愛


[Bridge]

Know that you made me

知道你讓我變成這樣

I don't like how you paint me,

我不喜歡你如何描繪我

yet I'm still here hangin'

但我仍然放心不下

Not what you made me

這並不是你塑造的我

It's somethin' like a daydream

有如白日夢一般

But I feel so seen in the night

但在夜晚我感受到如此被理解

So for now, it's only me

所以現在,只有我

And maybe that's all I need

也許這就是我需要的


[Chorus]

We can't be friends

我們不能做朋友

But I'd like to just pre-tend

而我願意憑空想像

You cling to your papers and pens

你執著於你的工作或事情

Wait until you like me again

等待直到你再次喜歡我


[Post-Chorus]

Wait for your love

等待你的愛

My love, I'll wait for your love

我的愛,我會等待你的愛

I'll wait for your love My love,

我會等待你的愛 ,我的愛

I'll wait for your love

我會等待你的愛


[Outro]

I'll wait for your love

我會等待你的愛

I'll wait for your love

我會等待你的愛

I'll wait for your love

我會等待你的愛

I'll wait for your love

我會等待你的愛

I'll wait for your love

我會等待你的愛

9會員
106內容數
不專業翻譯
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!