Ariana Grande - i wish i hated you【英文歌曲翻譯】

2024/03/15閱讀時間約 3 分鐘

[Verse 1]

Hung all my clothes in the closet you made

把我的衣服都掛在你做的衣櫥裡

Your shoes still in boxes

你的鞋子還在盒子裡

I send them your way

我把它們寄回給你

Hoping life brings you no new pain

希望新生活不再帶給你痛苦


[Pre-Chorus]

I rearrange my memories

我重新擺放我的回憶

I try to rewrite our life

試著重新書寫我們的生活


[Chorus]

But no matter how I try to (Mm)

但無論我如何努力(嗯)

And no matter how I want to (Mm)

無論我多麼想要(嗯)

And no matter how easy things could be if I did

無論我這樣做事情會有多麼容易

And no matter how guilty I still feel saying it

無論我說出來仍然感到內疚

I wish I hated you

我希望我恨你

I wish that weren't true

但希望那不是真的

Wish there was worse to you

希望對你更糟

I wish you were worse to me

我希望你對我更糟

Yeah, I wish I hated you

是的,我希望我恨你


[Verse 2]

Our shadows stands in a parallel plane

我們的陰影站在平行的平面上

Just two different endings

卻是兩種不同的結局

You learn to repair

你學會修補

And I learn to keep me in one place

而我學會把自己留在一個地方


[Pre-Chorus]

So close (So close) and yet so far (So far)

如此接近(如此接近)卻又如此遙遠(如此遙遠)

If only we had known from the start

如果我們從一開始就知道就好了


[Chorus]

But no matter how I try to (Mm)

但無論我如何努力(嗯)

And no matter how I want to (Mm)

無論我多麼想要(嗯)

And no matter how easy things could be if I did

無論我這樣做事情會有多麼容易

And no matter how guilty I still feel saying it

無論我說出來仍然感到內疚

I wish I hated you

我希望我恨你

I wish that weren't true

我希望那不是真的

Wish there was worse to you

希望對你更糟

I wish you were worse to me

我希望你對我更糟

Yeah, I wish I hated you

是的,我希望我恨你


8會員
124內容數
不專業翻譯
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!