Johnny Orlando - Wait For You 【英文歌曲翻譯】

2024/04/12閱讀時間約 5 分鐘

[Verse 1]

Another night, another stranger

又一個晚上,又一個陌生人

Always on my mind

總是在我的腦海裡

Feel like my heart is in danger

感覺我的心處於危險之中

It's getting out of line

情緒已經失控

A broken promise

一個破碎的承諾

And empty memories

和空洞的回憶

Another night, another party (Mmm)

又一個晚上,又一個派對

But you're on my mind

但你仍在我腦海中


[Pre-Chorus]

It's hard to lay here when it feels so cold

躺在這裡感覺如此寒冷真讓人難受

It's almost like I'm living with your ghost

就像我活在你的陰影中一樣


[Chorus]

I see you when I close my eyes

當我閉上眼睛,就會幻想看見你

If only you were here tonight

如果你今晚能在這裡就好了

I've been counting the days

我已經數著日子

No matter how long it takes

不管要多久

I will, I will wait for you

我都會,我都會等你

How long can I still play pretend?

我還能裝模作樣多久?

How long 'til our worlds come crashing in?

我們的世界還能支撐多久?

I've been counting the days

我已經開始數著日子

No matter how long it takes

不管要多久

I will, I will wait for you

我都會,我都會等你


[Post-Chorus]

I will, I will wait for you

我會,我會等你

I will, I will wait for you

我會,我會等你


[Verse 2]

I've been dreaming of your body

我一直在夢到你的身影

Next to mine

靠在我身邊

I can't get the feeling off me (Oh)

我無法擺脫這種感覺

Oh, even if I try (You know I try)

哦,即使我努力了(你知道我努力了)

Give me the time and a place I'ma keep up the pace

給我一個時間和地點,我會保持步調

'Til I run outta patience (Oh)

直到我失去耐心為止(哦)

Like I'm calling and chasing, I'm losing the race

就像我在呼喚和追逐,我正在輸掉比賽

Don't wanna be complacent (Oh)

我不想變得自滿(哦)


[Pre-Chorus]

It's hard to lay here when it feels so cold (Feels so cold)

躺在這裡感覺如此寒冷(感覺如此寒冷)

It's almost like I'm living with your ghost (Living with your ghost)

就像我活在你的陰影中(活在你的陰影中)


[Chorus]

I see you when I close my eyes

當我閉上眼睛,就會幻想看見你

If only you were here tonight

如果你今晚能在這裡就好了

I've been counting the days

我已經數著日子

No matter how long it takes

不管要多久

I will, I will wait for you

我都會,我都會等你

How long can I still play pretend?

我還能裝模作樣多久?

How long 'til our worlds come crashing in?

我們的世界還能支撐多久?

I've been counting the days

我已經數著日子

No matter how long it takes

無論多久

I will, I will wait for you

我都會,我都會等你


[Post-Chorus]

(I will wait, I will wait for you)

(我會等待,我會等你)

I will, I will wait for you

我會,我會等你

(I will wait, I will wait for you)

(我會等待,我會等你)

I will, I will wait for you

我會,我會等你


[Outro]

I see you when I close my eyes (Oh)

當我閉上眼睛,就會幻想看見你(哦)

If only you were here tonight (Oh)

如果你今晚能在這裡就好了(哦)

I've been counting the days

我已經數著日子

No matter how long it takes

無論多久

I will, I will wait for you

我都會,我都會等你

8會員
124內容數
不專業翻譯
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!