不專業足球筆記(十七)︰理文四蛋贈北區伍健港超認輸 香港U23雲天樂撰文抒絕望感

閱讀時間約 5 分鐘

不專業足球筆記(十七)︰理文四蛋贈北區伍健港超認輸 香港U23雲天樂撰文抒絕望感


raw-image



1. 港超爭標戰進入最後直路,理文只要響最後一輪聯賽對傑志之前,對住均業北區同埋深水埗全取六分,就可以唔需要理會傑志果邊踢成點,可以提早袋走港超聯冠軍。


2. 結果今週理文對北區既比賽,雖然上半場理文有少許吃力,射極都射唔入咁款,但響上半場補時交段憑住基華利頓響混戰中射入打開紀錄之後,下半場既比賽理文就順利好多,荷西安祖、胡晉銘同埋保利臣一人一球,最後理文以四比零大勝北區。


3. 呢場全取三分之後,只要響下場對深水埗唔輸波既話,就可以歷史性響港超封王。


4. 深水埗響下半季進步唔少,但同佢哋同理文既實力其實真係有段距離,只要理文唔係自爆既話,要取得呢三分應該唔係乜嘢問題。都係果句,如果理文連對深水埗都輸波一分都拎唔到,真係冇資格拎港超冠軍。


5. 面對而家咁既情況,傑志會長伍健響菁英盃決賽記者會上面,都親口承認話聯賽響佢哋心目中已經係輸咗,專心爭兩個盃賽咁話。


6. 究竟伍健咁講係咪放棄聯賽呢?唔好唔記得,由5月12號開始到5月18號,傑志要響七日之內應付三場比賽,其中一場係菁英盃決賽對標準流浪,呢場一定唔會留力;而足總四強既對手就係兩個循環都令到傑志吃盡苦頭既東方;港超聯下場既對手係黑馬之一既冠忠南區,真係隊隊都唔弱,呢三場波傑志會唔會有取捨?定係全部強陣出擊?真係要拭目而待。


7. 關於傑志,仲有另一粒場外花生,話說有位球迷響面書傑志討論區出PO屌鳩傑志太子女Jessica,話佢要為簽咗水貨前南韓國腳金信煜負責,點知引咗老豆伍健出黎駁斥,其實我諗網上亂咁屌球員、高層或者教練都唔少,但屌到自己個寶貝女,我自己都係做人老豆(雖然小朋友仲好細),都有啲明白點解佢會嬲到真係回應個po既。


8. 而今週有另一場另類既矚目大戰,由聯賽已經十一連敗既晉峰主場迎戰近況都叫唔錯(響養份球隊既水平黎講)既深水埗。呢場榜末既大戰,我諗住深水埗可以小勝,點知上半場反而係晉峰既攻勢有威脅啲,但佢哋既埋門一腳實在處理得太差,比深水埗既門將09梁興傑輕易化解。下半場深水埗攻勢多返啲,但晉峰既門將龐焯熙Bear表現認真唔錯救咗唔少波,雙方最後零比零各得一分。


9. 雖然晉峰成功拎到一分,但係佢哋因為對賽成績唔及香港U23,所以仍然排響榜尾,而佢哋最後兩場,分別係對南區同大埔兩支有實力既球隊,如無意外應該一分都拎唔到,包尾都好大機會走唔甩。


10. 點都好喇,希望下季港超仍然見到佢哋喇。


11. 上一次先響度講緊香港U23應唔應該繼續玩落去,今個星期就有香港U23既球員門將雲天樂就響自己既社交媒體上面,寫咗一段長文,去抒發自己既感受。


12. 唔講唔知,原來雲天樂14歲已經去咗英國留學,爭兩年就拎到英國passport,真係為咗追求自己既足球夢而不顧家人既反對,返咗香港踢職業波,但求圓夢,同埋力求有機會可以入選到香港隊。


13. 呢份熱血本身好令人佩服,但佢自己就話加盟咗香港U23先感覺到現實既殘酷,要香港U23呢隊冇外援既年青球隊去踢港超聯,就好似中一就去考DSE咁,場場都比人大炒,場場都係好絕望。


14. 「摧毀夢想,磨滅意志」呢八個字就係雲天樂講既,佢仲話︰「我常以為踢波會帶來歡樂和團結,但結果只有失望。我討厭自己內心正在慢慢熄滅的那團火,也不好意思告訴別人我在踢波,這都是我的痛和重擔。」


15. 其實香港U23成立既意思我覺得真係唔錯,用一個「三年計劃」去培養年青球員,但正如我上一集都講過,雖然球隊係比到年青球員上陣,但係場場四、五、六咁樣對佢哋既成長真係好咩?


16. 我依然係維持返自己上一集既結論︰希望下季仲見到香港U23,但同時唔好搞咁多限制,響確保到有潛質既年青球員有機會落場既前提下,請返啲有水準既外援同有經驗既本地球員,咁先至可以教到、帶得起班年青球員,而唔係靠港超二年生去帶領另一班新人,咁樣同摧毀一班幼苗冇分別。


17. 我唔係香港U23既球員,只係一個普通球迷,但我都希望祝福雲天樂,同埋其他既U23球員,如果真係夢想踢港隊既,唔好灰心,加油比心機,總會有人支持你哋。



更多專欄內容︰ https://www.leafopenleafopen.com/unprofessional9up

更多小說內容︰ https://www.penana.com/user/52938/%E8%91%89%E9%96%8B%E8%91%89%E9%96%8B/portfolio



#不專業足球筆記 #專欄 #足球專欄 #足球 #菁英盃

#大埔 #傑志 #理文 #南區 #東方 #晉峰 #雲天樂

#深水埗 #香港U23 #港超聯 #伍健 #冠忠南區 #足總盃



廣告時間 -


ig: leafopen3

instagram.com/leafopen3

fb: leafopenleafopen

facebook.com/leafopenleafopen

方格子︰ https://vocus.cc/salon/leafopenleafopen


如果有興趣睇下我既其他寫作作品,可以上 leafopenleafopen.com 或者 https://www.penana.com/user/52938/%E8%91%89%E9%96%8B%E8%91%89%E9%96%8B


如果覺得我寫嘢OK想請我飲杯咖啡支持下我既,可以上 https://www.penana.com/membership_plan?id=52938 或者 https://m.penana.com/stream?id=52938


    業餘小說、專欄作家,Penana 特約駐站作家 小說作品包括: 《我和一個o camp女女的故事》 《我和鄰居大姐姐的故事》 專欄: 《不專業專欄》系列 如果欣賞小弟,可以加入訂閱計劃支持下,當用每月HK$8當請我飲杯咖啡,連結在下方,多謝! https://m.penana.com/stream?id=52938
    留言0
    查看全部
    發表第一個留言支持創作者!
    你可能也想看
    不專業說書:撒旦聖經從 enlightment 啟蒙 到 祛魅化disenchantment 所謂的知識障,指的不是知識會使你障礙自己,而是如果你擁有知識擁有思辨能力,對那些想要控制你的人是障礙,同時,如果你能有學習知識的能力、有思考辨認的能力,你會得到隨時能跨越、能推倒那些精神吸血鬼擺到你面前針對你的障礙的力量
    Thumbnail
    avatar
    爐邊毯 Hearthrug
    2024-05-04
    不專業沖繩行分享 上篇日本觀光進入狂熱 日本3月外國客破300萬人 創單月新高 高雄小港機場 高雄小港機場已有提供越南語服務的志工 要出境的時候聽到志工跟遊客說那些年輕人是為了看馬英九(?)跟蔣萬安的(?) 喂~別亂講啦! 沖繩行分享 瀨長島 美國村 沒什麼好玩的 大概就看看建築(個人
    Thumbnail
    avatar
    獅子王
    2024-04-21
    不專業的烘咖啡豆咖啡豆見底了 每天都要來一杯黑咖啡 因為自己的胃不好,再加上對太重的咖啡因也會心悸,只能喝淺焙的咖啡 外面超商或有名的咖啡,我都不太敢試 只能自己買咖啡生豆回家烘 挑豆 我習慣用A4的白紙當底 一手拿著手機的手電筒照咖啡豆 一手慢慢仔細的撥看看 只要有破損跟蟲蛀的,要淘汰 這會是
    Thumbnail
    avatar
    草草
    2024-01-28
    (不專業影評)富都青年Abang Adik觀後感(有雷)當你在為了某些東西爭取... 當候選人在為了特定權力攻擊... 當國家在為了更多領土打仗... 有沒有想過... 其實有些人連開口的機會都沒有
    Thumbnail
    avatar
    這世界跟我想像的不同
    2023-12-07
    【不專業的科學】觀常溫超導體之亂以一個理工相關科系的學生來看這整件事,其實心中總是會有一種既期待又害怕受傷害的感覺
    avatar
    白夜叉
    2023-08-02
    不專業開箱,為了這支馬來西亞TIMAH雙燻泥煤威士忌我點了滿滿一桌菜!一般而言,想到台式料理的餐酒搭,會聯想到高粱酒或啤酒,而威士忌一定是被排除在外,更不用說台灣常見的小吃。近幾年,各大威士忌廠牌品酩會的餐酒搭也是以西餐為主。而今天就為了這款Timah雙燻泥煤威士忌點了滿滿的一桌菜,來嘗試看看到底適不適合
    Thumbnail
    avatar
    歐書翰(恰吉的深夜酒館)
    2023-08-01
    不專業食記——玉虫畫室 今天來到位於南港車站附近巷弄裡頭的一間獨立咖啡廳——玉虫畫室。是個非常漂亮的地方。 朋友分享他做的蛋糕給我,作為交換我用鋼筆寫下一段他想要我替他寫的文字——於是便有了這次的台北行。在附近偶然上網找到了這間日式咖啡廳,尋找獨立小店就是有這種樂趣,在不起眼的巷子中藏著一處不太一樣的精緻小店,隱藏在
    Thumbnail
    avatar
    少女失格
    2023-07-10
    不專業自助者之我的浪漫回憶-神戶港美麗的神戶港乘載著我重要的回憶,謝謝老公默默安排的橋段,多年後舊地重遊,感觸不一樣,身份也不一樣了。
    Thumbnail
    avatar
    魏南宿
    2023-05-04
    不專業系列講座 ─ 也許女性的化妝包裡藏有乳癌的秘密時常會在新聞上發現有許多漂亮的網紅年紀輕輕就得了乳癌,她們真的很辛苦也很偉大,花樣的年華就要獨自與病魔對抗,真的讓人很不捨。她們最令人敬佩的是儘管病魔纏身但對美貌的狂熱依舊不減,這沒有錯,不過不免讓人懷疑,到底這些塗抹在人體最大器官上的斑斕色彩,裡面包含著的會是怎麼樣的存在?
    Thumbnail
    avatar
    athena
    2023-04-23
    不專業系列講座 ─ 也許外食餐盒裡的油脂,會是造成大腸癌的原因2019年,我的母親到淡水馬偕進行檢查,原本以為只是單純困擾了許多年的痔瘡,終於因為影響生活甚鉅所以願意去大醫院進行處理,但沒想到最後卻檢查出是大腸癌零期……
    Thumbnail
    avatar
    athena
    2023-04-23