February 20

閱讀時間約 2 分鐘
【作者】Eileen Caddy
【翻譯】熊倩涵
【編輯】顏士寶
Why be afraid of anything? I AM with you always. I go before you to prepare the way; and it will unfold in true perfection at the right time. You must have faith, and your faith must be strong and rocklike to be able to live this life. Your faith grows stronger when it is put into practice. Faith is not something to be talked about. It has to be lived so that all souls can see that it is not some glorious state of living up into the clouds, but is very real and is something that works in everyday living. It is quite useless to talk about faith or read about it if you do not live by it .It means you have to step off the deep end and swim, not just paddle around in the shallows with your foot on the bottom, pretending to yourself that you can swim. Why not get into action and live this full and glorious life now?
  為什麼對任何事感到害怕呢?上天一直與我同在。上天在我之前去準備好道路;它會在正確的時機完美地展開。為了能夠過這樣的生活,我必須得有信念,並且我的信念得像石頭一樣堅強。我的信念會變得更加強大,當它被踐行時。信念不是件拿去談論的事。它必須得被活出,因此所有的靈魂都會明白,它不是某種活在雲霄上的榮耀狀態,而是非常真實的在日常生活中奏效。
  若我不活出信念,談論和閱讀它都是完全無用的。它意味著我必須得走入深水端開始游泳,而不僅是在昏暗處腳踏水底在周邊划水,對我自己假裝我能游泳。為什麼不開始行動,現在就活出這完整榮耀的人生?
為什麼會看到廣告
14會員
632內容數
邀請台灣、香港、中國三地的朋友,分享自己的生命故事。雖然都是華人,但有著不同性別、不同性傾向、不同成長經歷。但都符合一些人性原則:「每個生命,都是獨特、珍貴、美好的」、「生命的傷口,也是生命的窗口」、「真實自我,幸福人生」。期許通過「生命陪伴生命、生命感動生命、生命影響生命」的方式一起生命學習成長。
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!
屘寶的沙龍 的其他內容
February 14
閱讀時間約 3 分鐘
February 15
閱讀時間約 3 分鐘
February 16
閱讀時間約 3 分鐘
February 17
閱讀時間約 2 分鐘
February 18
閱讀時間約 3 分鐘
February 19
閱讀時間約 3 分鐘