〈住十五樓 養嘅牛牛〉::身邊故事::|在在專欄

2020/03/11閱讀時間約 1 分鐘
到底十五樓住緊咩人?::圖◣身邊 Olga
細個睇卡通,都會經常聽到嘅一首歌,唔係卡通片主題曲,唔係新聞報導前奏,係呢一首廣告歌:
「如果有太多牛奶味,朱古力味冇定企,等到朱古力味 返番嚟,牛奶味又唔爭氣…」
睇完,次次都會問「點解隻牛要養係 15 樓嘅?咁我哋呢幢大廈 15 樓有冇牛牛?」呢個問題,我同家姊哥哥都有討論過。
「牛點會係 15 樓咖?」
「牛係草地咖嘛!」
「係咪佢哋隻牛先住 15 樓咖?」
「咁我哋呢幢大廈 15 樓有咩呀?」最後,我認唔住問。
「有收買佬囉!」
「吓?!收買佬住 15 樓?!」
「咁會唔會又有收買佬,又有牛牛呀?」
「15 樓得收買佬咋!」
。。。
細個唔係好明咩叫收買佬,爸爸話,佢地專門買人地唔要嘅嘢,然後賣去非洲。
「收買爛銅爛鐵!噹~噹噹~收買收音機電視機雪櫃洗衣機!噹~噹噹~」
每隔一段時間,屋企有野唔要,爸爸就會叫我哋留意住收買佬幾時出現。佢唔一定會收我哋嘅嘢,不過有時就算唔收,我哋都會話俾埋佢。
最後一次叫收買佬黎,係賣走媽媽部座地衣車。
「勝加嚟咖!我好唔捨得!好貴咖!好值錢咖!買唔返!」媽媽忍唔住喊出黎。
「$200 啦,宜家唔興啦,無人要~」
「多啲啦!」
「無得再多啦!」
最後爛到喊嘅價賣了,媽媽喊了出來。然後,媽媽說收買佬只拆了摩打拿走,其餘部份他隨意掉在後廊。媽媽好不心痛。
::煉藝在道〉在在共識者|專欄::文 ◣ 身邊 Olga
致 父親的身邊小故事
小小情
小小事
身邊人就是主角
身邊 Olga
身邊 Olga
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!
從 Google News 追蹤更多 vocus 的最新精選內容