給我一首歌的時間:天才兒童1985

2020/09/16閱讀時間約 3 分鐘
“喂 天才 為何我們卻是無後半”
踏入2020年,一個武漢肺炎搞到整個地球嘅人要改變原有嘅生活模式。由一月中開始,我地嘅生活就不再一樣。起初果段時間,好忙,好緊張,好擔心。感恩嘅係,係物資短缺兼未知有關病毒嘅資訊嘅果段日子,我可以專心咁係屋企上網撲口罩,盡可能唔離開屋企,一星期只出街一次買晒七日嘅物資同食材。大概一個月後,係忙亂之中回過神來,當時,已經係二月下旬。
作個序 其餘待續然後睡覺 廿八年後 精粹還在腦內發酵
踏入二月,係屋企嘅時間開始覺得悶。無得出去躝街,煲劇煲到懷疑人生,開始諗係咪要搵啲嘢做吓咁呢?一向我都鐘意睇下書、寫下文章(係咪好文青呢)。所以,我嘅防疫生活日常之中,順理成章咁就新增咗寫作呢個項目。最初嘅目標梗係每日一篇啦,但當你日日坐係屋企無乜嘢做,又邊得嚟咁多題材去寫呢。有時睇咗啲電視劇、電影、散文小說,都會記低當下嘅感覺。但隨著存貨睇一部少一部,甚至有啲去到二擦三擦,我嘅防疫生活日常變得越嚟越乏味,甚至頽到連無病呻吟都吟唔出。
偶爾亦明瞭別讓潛力浪費 但發完力三秒還是怕倦坐低
半年期間,斷斷續續寫嘅文章其實唔少。但好多都係屬於「草稿」,其實只要再執吓、整理吓,果啲文章都係可以放出嚟見人。 拖吓拖吓,到最近終於扚起心肝開個寫作平台 - 本來都有,而且有兩個添,但基於某啲原因,好想係一個全新嘅平台試吓全新嘅寫作方式。
感恩,係呢個咁艱難嘅時候,竟然比我搵到新工作。亦因為回歸上班族嘅生活,朝九晚六就要坐監式咁困係辦工室,好彩嘅喺公司距離屋企唔洗一個鐘嘅車程(對住係山旮旯嘅我嚟講,呢個通勤時間已經係好短)。但放工返到屋企搞完一大爛餐,食埋個飯,其實個人已經進入低電量模式。古語有云「可以hea的話不會郁」,所以,好多時㩒下手機望下電視,咁又一晚。
程式編一半 長橋起不過半 完成將很美滿 半途卻放下沒有管
自己嘅興趣真係好多,之前真正報課程去學過寫program,但後來發現程式編寫嘅世界實在太大,略懂一二只係方便日常理解同使用。
亦曾經讀過日文同法文,但基礎班學到嘅嘢早已經煙消雲散。而家係學緊韓文,今次嘅決心相對堅定,真係搵咗老師上堂,進度亦尚算良好,不過學習之路漫長,老師自己都學咗6年,包括有一年多係韓國留學。我都唔係無諗過高齡留學,但因為疫情同埋香港嘅事,暫時應該都係唔洗諗。
明明可寫出佳作那筆管 進殿堂前 枝枝只寫到一半
係有限嘅工餘時間,若果只能夠鑽研一項興趣,我會揀寫作。雖然自己寫得唔好,但唔堅持寫落去,亦唔會有變得更好嘅一日。(雖然都有一個可能性係寫極都咁爛)想寫嘅嘢好多,唔想再半途而廢,要係感覺消失之前,將佢地都寫出嚟。

「給我一首歌的時間」原意係想介紹私心推介嘅歌。每次當我喜歡一首歌嘅時間,就會係 Music App 揀 Repeat One,不停咁loop住同一首歌,聽到夠為止。有啲歌,每年去到某個季節,又會自自然然諗起,可能loop嘅次數無之前咁多,一程車或甚一日,但點都會諗起佢,要聽吓至滿足。
而呢個題目,其實都諗咗好....幾年。近日咁啱聽到電台播呢首歌,就諗起自己寫作進度。有感而發,坐言起行,終於嘔到一篇文章出嚟,同時都為呢個題目開咗光,希望之後做到「陸續有來」。
為什麼會看到廣告
119會員
135內容數
要想一想⋯
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!