每一個人都面對緊同樣嘅有限資源——時間

閱讀時間約 2 分鐘

每一個人都面對緊同樣嘅有限資源——時間。唔論係富有定係貧窮,每個人每日都只有24個鐘頭。喺呢個有限嘅時間度裡,我地面對唔同嘅選擇,呢啲選擇會直接影響我地嘅生活質素同個人成就。以下係一啲更加詳細嘅思考,希望對你有啲啟發。時間分配同壽命統計: 深入了解時間嘅分配係理解生命運作方式嘅關鍵。喺平均壽命78歲嘅情況下,我地可能會花費28.3年嘅時間訓覺上。呢唔單止係基本嘅生理需求,亦都係對身體同心靈健康嘅必要投資。同時,我地花費4年嘅時間用於飲食玩樂,呢係維持基本生活嘅必需活動。然而,有趣嘅係,無所事事,例如睇電視、玩電子遊戲,據說可能耗費高達9年嘅時間。呢啲數字引發咗對自己係休閒同娛樂方面投資過度嘅反思。人生目標同時間窗口: 了解自己嘅人生目標,然後喺有限嘅時間窗口內努力實現呢啲目標,係個人成長同幸福感嘅關鍵。《資助者同創始人》提到嘅9年時間窗口,突顯咗追求夢想同實現個人願景嘅緊迫性。呢個亦都引發咗一個問題,即點樣將有限嘅時間分配俾唔同嘅人生目標,以保持生活嘅平衡。三大時間類別嘅深入探討:浪費嘅時間: 進一步思考乜嘢被定義為浪費時間,以及呢啲活動點解無法帶嚟更多嘅幸福感。可能係社交活動中嘅虛度,亦可能係沉迷於無益嘅數碼世界。對呢啲行為進行深刻嘅分析,有助於制定更有效嘅時間管理策略。消費嘅時間: 着眼於基本嘅日常生活活動,例如進食、卫生,思考呢啲活動點樣影響身體同心理健康。係咪可以透過調整呢啲活動嚟提高生活質素?投資嘅時間: 對投資時間嘅範疇進行更深入嘅挖掘,包括興趣愛好、有意義嘅工作、學習同埋旅行。呢啲範疇中,邊啲係真正對個人成長同幸福感有益嘅?時間同金錢嘅比較: 將時間視為一種資源,同金錢進行對比,以更全面地了解其價值。金錢可以花費、賺取同儲蓄,但時間卻係冇法儲蓄嘅。呢種比較引發咗對個人生活中資源分配嘅深刻反思,以確保時間被有效而有意義地利用。時間嘅分類同協調嘅策略: 更詳細地探討咗時間嘅分類方法,特別係斯蒂芬·柯維提到嘅四個象限。喺唔同象限中,點樣更具體地處理事務,確保重要嘅事情得到充分關注,成為更有深度嘅思考。透過更加深入同詳細嘅思考,希望呢啲觀點能夠為你提供更多嘅啟示同實用嘅時間管理策略。

raw-image



0會員
4內容數
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!
阿飛的沙龍 的其他內容
新加坡留學
閱讀時間約 2 分鐘
你可能也想看
每一個人都應該要嘗試的減法生活我不是極簡主義,但是我實踐斷捨離。 以前的我總會想,多做什麼會讓我可以變得更好。 現在的我會想,專注什麼可以讓我過得更好。 歷經上半年的充(混)實(亂),下半年的我在參加完《別慌,一天只做三件事就好:褚士瑩的日常慢哲學慢下來》的讀書會後 ─ 開始有意識的刪減行程表。
Thumbnail
avatar
人生整斷室
2023-11-13
想要和每一個人都很好,成為工具人的一天,沒想到是你太天真了!是不是想過要跟每個人的關係都很要好? 想要朋友滿街跑,也想當個聚光燈下的人,又或者是,想成為團隊中的「團寵」,每個人都對你好。 但是你會在一陣子過後發現,自己和網路上被稱作「工具人」的人是一樣的,平時跑個腿或幫個忙。回頭一看,當大家在聊天的時候,你只能表面上的說點意見,等不到自己提出觀感,或是覺
Thumbnail
avatar
微文雅
2023-11-08
我們每一個人都是怪物|親子電影院:怪物少女妮莫娜今天想閒聊一下,簡單的隨筆寫寫跟孩子一起看完的這部電影。怪物少女妮莫娜。 以下內容不會暴雷,所有提到的東西都是預告片有釋出的,請放心閱讀。 這部電影開場5分鐘,就讓我深深的感覺到:「這會是一部完全不一樣的親子電影。」
Thumbnail
avatar
閱心
2023-09-10
每一個人都是你的鏡子,照出你最害怕的。「每一個人都是你的鏡子,照出你最害怕的。」 試想起最近說過抱怨別人的話語,試想想對方最讓你討厭的位置。試反問自己一下,有沒有這個部分。如果我告訴你,你是把對自己的怒氣投射於對方你信嗎? 如你討厭他不負責任,有沒有一小部分的你對一些事情不負責任,而你不想面對? 如你討厭他喜怒無常,有沒有一小部分
Thumbnail
avatar
蘇澆靈 Soulhealing
2023-04-25
願我們每一個人都能在每個落腳的城市裡,找到屬於自己的精神歸宿。下午5點是我跟老吳出門騎車兜風的休閒時間。 大部分的時候,都會帶著點點跟四月一起出遊。 我們最常去的地方就是距離家裡四公里的亮馬河,通常會在附近的麵包店買一些法棍,可頌,坐在河邊休息一下,也順便吃一點。
Thumbnail
avatar
台灣太太在北京
2022-06-26
每一個人都可以被催眠嗎?催眠會失敗嗎?催眠可以說是一種安慰劑效應,每一個人基本上都是可以被催眠,因為所有的催眠都是自我催眠,只有妳信任,催眠才會開始。如果妳懷疑,質疑催眠師或是自己,那有很大的機率會失敗。
Thumbnail
avatar
米爾貓(Mir Cat)
2022-03-25
或許每一個人都不想成為大人吧|孩時記憶|職場回憶還記得國小有的辯論比賽,到現在也仍舊不曉得為何會有辯論比賽,當時為了公平起見,採用了班級輪流抽籤,確認交換班級後到不同班級去辯論,運氣好一點可能會待在自己的班上,但機率相對來說很低,以當時我們的班級數大約有三四十班,基本上就是打散,主題一樣,看抽到正方或是反方去做事前準備和自己寫稿子。 想一想。
avatar
Beck
2022-01-21
每一個人都值得把自己的故事說出來 — 讀沙博爾夫斯基的《獨裁者的廚師》你有一身好廚藝,不幸生在一個恐怖集權國度,「幸運」雀屏中選,當上獨裁者的御用廚師。你的料理讓這殺人如麻的獨裁者很滿意,但同時你也知道周圍沒有人敢跟你說,上一個廚師的下落何處...... 最近看完了沙博爾夫斯基的《獨裁者的廚師》。沙博爾夫斯基的前作是《跳舞的熊》,這兩書在主題及寫作編排有共通之處。
Thumbnail
avatar
Wendy Tsao
2021-05-14