Leigh-Anne - Forbidden Fruit【英文歌曲翻譯】

閱讀時間約 0 分鐘

[Intro]

The way I'm lookin' at you

我注視著你

Wrong or right, I'ma choose

對錯無所謂,我都會選擇

Forbidden

禁忌

Forbidden fruit

禁果

And I'm not playin' it safe

我不打算玩得太安全

But you know that I got a taste

但你知道我已經嚐過了

Forbidden

禁忌

Forbidden fruit

禁果


[Verse 1]

Where do I begin?

我該從何著手?

Woke up in somebody's bed, oh, no

醒來時發現自己在別人的床上,哦,不好

Got one I should stay with

有一個我應該和他在一起

And one I should stay away from

還有一個我應該遠離

He was doing him (Mm)

他在做他自己的事情

And I wasn't really innocent, oh, no

而我並不完全無辜,哦,不

How could you blame us?

你怎麼能責怪我們呢?

This love is danger, danger

這份愛是危險的,危險的


[Pre-Chorus]

Ooh, all this sweet temptation

噢,這甜蜜的誘惑

Boy, you're makin' me wanna try

男孩,你讓我想嚐試

Somethin' naughty, naughty

一些淘氣的事情

Goin' through my body, like

像是穿越我的身體一般


[Chorus]

Ayy, the way I'm lookin' at you

嘿,我注視著你

Wrong or right, I'ma choose

對錯無所謂,我都會選擇

Forbidden

禁忌

Forbidden fruit (Mm)

禁果

And I'm not playin' it safe (Mm)

我不打算玩得太安全

But you know that I got a taste

但你知道我已經嚐過了

Forbidden

禁忌

Forbidden fruit

禁果


[Verse 2]

When's it gonna end?

這將會何時結束?

Creepin' on the low again, oh, no

又在暗中潛行,哦,不

This ain't a one night

這不是一夜情

Way you put it down make me stay for my wholе life

你的表現讓我願意留下來一輩子

Devil in a dress, had you powеrless

穿著性感的禮服,讓你無法自拔

Knew it wasn't right soon as we left together

當我們一起離開時,就知道這不對了

Broke a couple hearts just to be forever

為了永遠而折斷了幾顆心

If they mad, whatever, hey

如果他們生氣,那又如何,嘿


[Pre-Chorus]

Ooh, all this sweet temptation

噢,這甜蜜的誘惑

Boy, you're makin' me wanna try (Try)

男孩,你讓我想嘗試(嘗試)

A sticky situation

一個黏黏的情況

Wrapped around your waist, I'm like

纏繞著你的腰,我就像是


[Chorus]

Ayy, the way I'm lookin' at you

嘿,我注視著你

Wrong or right, I'ma choose

對錯無所謂,我都會選擇

Forbidden

禁忌

Forbidden fruit (No, mm)

禁果

And I'm not playin' it safe (Mm)

我不打算玩得太安全

But you know that I got a taste

但你知道我已經嚐過了

Forbidden

禁忌

Forbidden fruit

禁果

9會員
136內容數
不專業翻譯
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!