Alec Benjamin - Ways To Go (feat. Khalid)【英文歌曲翻譯】

閱讀時間約 0 分鐘

[Chorus: Alec Benjamin & Khalid]

I've been on my own for the longest time

我已經獨自一人很長一段時間了

Searching for my own through uncertainty

穿越在不確定中尋找著自己

Got no place to go in this state of mind

在這種心境下,我無處可去

Tryna find a meaning in life, but I still got ways to go

試圖找到生活的意義,但我還有很長的路要走


[Verse 1: Alec Benjamin]

Searching through the darkness now, heartless

在黑暗中探索,充滿冰冷

Don't know where my heart is, wondering where the spark went

不知道我的心在哪裡,不知道希望的火光何時出現

I don't know where to go, but I know that I'll find my way

我不知道該去哪裡,但我知道我會找到自己的路

Trusting in the process, trust I'm making progress

相信這個過程,相信我正在進步

I'm on the cusp, so just trust me, yeah, I got this

我正處在邊緣,所以請相信我,是的,我能行

I know, if I just hold on, that I'll have my day

我知道,只要堅持下去,我終將有我自己的一天

Mm, mm

嗯,嗯


[Chorus: Alec Benjamin & Khalid]

I've been on my own for the longest time

我已經獨自一人很長一段時間了

Searching for my own through uncertainty

穿越在不確定中尋找著自己

Got no place to go in this state of mind

在這種心境下,我無處可去

Tryna find a meaning in life, but I still got ways to go

試圖找到生活的意義,但我還有很長的路要走


[Post-Chorus: Khalid & Alec Benjamin]

Yeah, yeah, yeah, yeah

是的,是的,是的,是的

Ways to go

還有很長的路要走

Yeah, yeah, yeah, yeah

是的,是的,是的,是的

Ways to go

還有很長的路要走


[Verse 2: Khalid & Alec Benjamin]

Easily forgotten, I'll be in the lost and found

很容易被遺忘,我將成為像失物招領處一樣

Off here, runnin' outta options

在這裡,選擇日漸減少

Oh, I wish that there only was a way to make it all slow down

噢,我多希望有一種方法能讓一切減慢下來

And if I had the answers, maybe I could solve this

如果我有答案,也許我可以解決這一切

Maybe it'd be easier than dealin' with my conscience

也許這比應對我的良心更容易些

It's a shame that I carry all this weight on my shoulders now (Yeah)

我現在背負著這麼多重擔,真是個遺憾


[Chorus: Alec Benjamin & Khalid]

I've been on my own for the longest time (I don't wanna be by myself no more)

我已經獨自一人很長一段時間了(我不想再獨自一人了)

Searching for my own through uncertainty (Yeah)

穿越在不確定中尋找著自己(是的)

Got no place to go in this state of mind

在這種心境下,我無處可去

Tryna find a meaning in life, but I still got ways to go

試圖找到生活的意義,但我還有很長的路要走


[Post-Chorus: Khalid, Alec Benjamin, Khalid & Alec Benjamin]

Yeah, yeah, yeah, yeah (Yeah)

是的,是的,是的,是的(是的)

Ways to go

還有很長的路要走

Yeah, yeah, yea

是的,是的,是的

9會員
139內容數
不專業翻譯
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!