新加坡2024 中下 D3D4

閱讀時間約 3 分鐘

=====================D3===========================

黎到第3日 呀媽話自己都算熟依頭

話帶我地食附近food court

去到其實好多人

不過野食多元化 分為華人/印度局

一個椰青好平 12蚊hkd左右

我就唔知食咩 叫左個蝦面 其實就都唔錯

佢地就叫左潮州魚粥 又真係幾鮮甜既




食完之後我地就出發去 聖淘沙

中暗經過一間現代化mall, 同香港差唔多, 坐車過左陣就到

我地第一站就係SEA水族館

其實就普通啦 不過一開頭入口就係地下水道幾有趣

同埋鯊魚區係一條長地下水道 之前都未試過咁樣

不過D水真係太唔清 減左好多分

同埋個水族館唔算好大 中size啦

所以不過不失




之後我地就去左沙灘 坐沙灘巴士

佢分左3個沙灘

西樂索海灘、巴拉灣海灘以及丹戎海灘

第1個我地就係巴士上坐車經過就算

返而我地集中係巴拉灣海灘 因為好有熱帶風

有條吊橋經過可以到 觀景台

之後我就去搵個網紅椰樹

其實佢只係一個90度角既椰樹

我叫路人幫我影 影完無啦啦叫我同我合照 笑死




係沙灘坐底訓陣係幾舒服既 有渡假感覺

好快就到6點幾 我地返去西樂索海灘 我買左杯Mr. coconut

依杯野真係幾好飲 記得叫0%甜 雖然叫左0%但都幾甜下


無耐就坐左係聖淘山之心話睇燈, 其實都無咩特別, 變少少色咁

之後想偷雞睇埋煙花

煙花就睇唔到啦 煙火就有

因為個一個係時光之翼既表現黎 不過成100HKD 唔值

我地搞下搞下返返到市中心

今晚食BBQ


去左BBQ地方 老巴剎熟食中心

依個building係一個大圓型黎, D位周圍都係

我地搵拉搵左好耐先返到自己個位

我BBQ要等15min, 之後比呀媽整掉左 立即屌左聲 發佢脾氣, sorry

我又叫左烤魚個D咁 其實味道普通啦 唔算特別好食

不過搵返自己個位真係有D麻煩, 咁就last night, 返到去執下gip, 2點訓左



============D4================

我地都係去小印度附近食

今次佢地就食我尋日個蝦麵

我都係食下lasa算 LOL

食完行左一陣小印度,其實無咩特別 好快就走左


我地坐返車去jewel, 寄存行李 之後就去睇我最期待既瀑布

可能係行程見得太多綠化野, 又無超級興奮既感覺

不過影出黎其實幾令既, 但就係無太多野好行咁

我地比左錢睇秘行花園(其實就係頂層), 睇下D蘭花咁,

之後又玩步行網 比老豆大屌 佢死都唔行

我就捉住呀媽極速走 其實真係好做生意feel



我地係jewel (星耀樟宜) 留左幾個鐘 其實都係行下咁

買左包魚皮比同事食 話個個都食唔到 搞錯 又屈

走前我就買左個獅尾魚公仔 有D後悔 因為蟹好似得意D

同食左kaya toast同pana cake, 都唔錯


新加坡做綠化環境真係做得幾好, 佢竟然無postcard同stamp賣

行左jewel同T4都無......

最後都係留得回憶算


其實總結: 佢好似第2個香港一樣姐, 又係住酒店高, 野食就睇你搵唔搵得岩啦

返而唔同語言(廣東話,普通話,印度) 等等既國籍既人都有, 但大家又無common lanagugae統一 好有趣

佢地話老一輩都識廣東話 依家新一輩未必識

希望廣東話可以一直流傳下去啦.........

    GaryHo(網名)
    GaryHo(網名)
    90後
    留言0
    查看全部
    發表第一個留言支持創作者!
    GaryHo(網名) 的其他內容
    Spider-Man: Far From Home
    閱讀時間約 1 分鐘
    TOY STORY 4
    閱讀時間約 1 分鐘
    新加坡2024 上 D1
    閱讀時間約 3 分鐘
    新加坡2024 中 D2
    閱讀時間約 2 分鐘
    你可能也想看
    創作者要怎麼好好休息 + 避免工作過量?《黑貓創作報#4》午安,最近累不累? 這篇不是虛假的關心。而是《黑貓創作報》發行以來可能最重要的一篇。 是的,我們這篇講怎麼補充能量,也就是怎麼休息。
    Thumbnail
    avatar
    黑貓老師
    2024-06-29
    防曬產品係數測試報告彙整(2024年)從2014年起,自己對於市售防曬產品的效能產生了濃厚的興趣。因為當時候發現不少產品的防曬係數其實標示是有問題的,像是原本應該是人體測試的SPF與PA數值,實際上沒有做,只用機器測試的數據來充當,但這兩者卻有很大的差異。像是防曬係數其實有強度、廣度與平均度三個面向需要一起判斷,但多數廠商並沒有完整標示
    Thumbnail
    avatar
    邱品齊皮膚科醫師
    2023-04-27
    ▋2024好城市講堂與菁英講座1─臺灣、新加坡兩地社宅及都更現況交流▋2024.04.26 國家住都中心 國家住宅及都市更新中心於4月22日至24日盛大舉辦「臺新兩地社宅及都更現況交流」系列講座,特別邀請新加坡國立大學余熙明(YU, Shi-Ming)榮譽院士訪臺,雙方就新加坡公共住宅及都市更新的推動經驗進行分享與交流。本次活動吸引國土管理署、六都等住宅政策擬定與規
    avatar
    分埔少年
    2024-04-29
    在2024年新加坡導航CRM卓越性:最佳CRM解決方案隨著2024年的來臨,新加坡的企業不斷尋找最佳的客戶關係管理 (CRM) 系統以滿足他們在競爭激烈的環境中的複雜需求。客戶關係管理系統已經從單一的聯繫人管理工具演變為能夠預測趨勢、自動化工作流程並在大規模上個性化客戶體驗的精密的商業軟體。在新加坡這樣的動態經濟環境中,選擇適當的CRM並非一刀切的事情
    Thumbnail
    avatar
    2024-04-22
    2024加拿大打工度假,新加坡良民證(無犯罪紀錄證明)申請攻略!申請加拿大打工度假簽證需要注意新加坡良民證的申請流程。 分享了申請過程中的細節及注意事項,讓有相同需求的朋友得以參考。
    Thumbnail
    avatar
    勤勞a小蜜蜂
    2024-04-11
    【2024新加坡上網卡】新加坡網路推薦 SIM卡哪家最穩定?2024新家坡上網卡最新介紹文出爐囉!隨著新加坡旅遊和居住的不斷增加,更多人需要在新加坡網路吃到飽,如果你是一位來到新加坡的旅客或是留學生,新加坡上網卡將是你在新加坡生活中必不可少的一部分,不過,對於第一次來到新加坡的人來說,如何選擇適合自己的新加坡SIM卡?以及新加坡網路吃到飽在哪裡購買?
    Thumbnail
    avatar
    趣趣Treatrip
    2024-03-25
    【2024新加坡上網卡】新加坡網路推薦 SIM卡哪家最穩定?2024新家坡上網卡最新介紹文出爐囉!隨著新加坡旅遊和居住的不斷增加,更多人需要在新加坡網路吃到飽,如果你是一位來到新加坡的旅客或是留學生,新加坡上網卡將是你在新加坡生活中必不可少的一部分,不過,對於第一次來到新加坡的人來說,如何選擇適合自己的新加坡SIM卡?以及新加坡網路吃到飽在哪裡購買?
    Thumbnail
    avatar
    趣趣Treatrip
    2024-03-25
    2024【新加坡f1攻略】一次看懂、賽程、票價、內容、通通告訴你!新加坡F1大奖赛是一场备受瞩目的国际汽车赛事, 吸引着来自世界各地的车迷和观众。 作为一场在夜晚进行的赛事, 是新加坡F1大奖赛具有独特的魅力, 也是亞洲唯一最豪華,最熱鬧的夜間賽車比賽。 如果你錯過了上次的F1比賽, 那你覺得不能再錯過這一屆的了, 在今年2024年的9月份也將會有大
    avatar
    gladish lim
    2024-03-22
    新加坡最佳外汇经纪商(2024年版)本文从受新加坡金融管理局(MAS)监管的顶级外汇经纪商着手,重点介绍每家经纪商的整体质量、投资品种、交易费用以及各自的优缺点,帮助新手朋友更迅速地选择适合自己的经纪商。
    Thumbnail
    avatar
    maud
    2024-02-23
    2024新加坡藝博會新加坡藝博會帶來的藝術產業的學習之旅,從大型的藝博會到私人畫廊和美術館,都展現了不同的藝術風貌和流行。新加坡的藝術週,更是在周邊景點和造景作品上鋪展,展現出成熟的藝術產業鍊風貌。
    Thumbnail
    avatar
    IRIS通訊
    2024-01-22
    【封面】Cindy Crawford辛蒂克勞馥-哈潑時尚新加坡版2024年1月號封面Harper's BAZAAR, Singapore哈潑時尚新加坡版2024年1月號封面,特別邀請美國超模Cindy Crawford辛蒂克勞馥來擔任模特兒。 現今是一個強調自媒體/自我品牌的年代,早在90年代Cindy Crawford辛蒂克勞馥便可說是打造自我品牌相當成功的模特兒之一。
    Thumbnail
    avatar
    艾克星貨鋪
    2024-01-09
    【新加坡旅遊】出國前準備和當地小資訊 把冤枉錢都省起來玩!旅遊時間 20190713-20190721 這次是跟學校去交流,所以相對而言行程比較學術一點,這篇主要分享一些最基本的資訊,其他心得會在其他篇寫~ 天氣真的 非常好 好熱好熱好熱  防曬、補水、帶傘!  出國之前 新加坡APP 我爬了滿多文,出國前就先通通下載下來,不過最後基本上都是用MyTr
    Thumbnail
    avatar
    Ni砸惑舖
    2019-07-24