〈貼紙相〉::身邊故事::|在在專欄

2020/04/01閱讀時間約 1 分鐘
這是青春::圖◣身邊 Olga
「不如放學去影貼紙相呀?」
「好呀!好似有新機呀!係咪我地三個去呀?」
「好窮喔,我哋影特價嗰啲算啦。」
中一、中二嗰兩年,全城熱烘貼紙相機。每到放學時間,影貼紙相鋪一定迫滿人。
「呢部十蚊咋!影呢部啦!」
「好呀,但係我想影埋新機呀,新機二十蚊,都 ok 丫!」
我同另外兩位朋友,好鍾意放學相約去影貼紙相。
「嘩~新出嘅卡機呀!成 $30 好貴呀!但係好想試呀,影唔影呀?」
「我唔影啦,你哋影丫。影卡我想同未來嘅男朋友一齊影呀。」
。。。
貼紙相瘋狂的熱潮只維持了 1、2 年,然後貼紙相鋪買少見少。這位朋友,在中學的階段也沒有拍拖、沒有男朋友。最近,終於傳出唯一一間製造貼紙相機的公司會停止運作。事隔多年,不知道… 這位朋友有沒有和未婚夫影貼紙相卡。
::煉藝在道〉在在共識者|專欄::文 ◣ 身邊 Olga
致 父親的身邊小故事
小小情
小小事
身邊人就是主角
身邊 Olga
身邊 Olga
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!