She & He她和他

2021/05/31閱讀時間約 1 分鐘
She said beautiful, but he said expensive. 她說好漂亮,但他說好貴
She said it’s cute, but he said it’s useless. 她說這好可愛,但他這沒用啊
She said I want it, but he said you don’t need it. 她說我想要,但他說你不需要
She said how about having another baby, but he said we are poor. 她說我們再生個孩子,但他說我們很窮
She said let’s sell the car, but he said No, I hope to give you a ride every weekday. 她說賣掉車子吧?但他說不行,我想要每天送你上下班
She said you don’t love me, but he said I love you more than anyone on earth. 她說你不愛我,但他說我比世界上的任何一個人都愛你
She said I can’t stand you anymore, but he said I know, but you have no place to go without me. Because you are useless but cute. you are the mother of my kid. You are my everything. 她說我再也受不了你了,但他說我知道,但沒了我你哪兒也去不了。因為你沒啥用但很可愛,你是我孩子的媽媽,你是我的一切。
為什麼會看到廣告
這是我為接下來的連載小說計劃所新創的專題,小手上路,不熟練之處請多包涵,題材均來自周遭人事物,再加上想像與自由發揮而成,寫作的時候我是作者,完成之後,讀者才是作者,可以邊看邊恣意想像,化文字為想像畫面,讓人物靈動有生命,讓我們共同完成這部作品。
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!